Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Auto do 25tyś docelowo z instalacją LPG.

28 Dec 2012 13:06 2313 7
  • Level 26  
    Planuje kupić samochód.
    Kwota, którą chce przeznaczyć to max. 25tyś
    Rocznik min 2005,kombi,benzyna lub już z Lpg,silniki pojemność min 1.6 a max 1.8.
    Priorytetem są niskie koszty eksploatacji i komfort,choć czasem robie dłuższe trasy,po 1200km.Przebieg roczny to jakieś 15tyś km.
    Poszukałem troszkę i znalazłem takie autka,choć mogą być inne też.Proszę doradzić.

    OPEL ASTRA 3
    FORD FOCUS
    MAZDA 6
  • Level 30  
    Co do twoich typów najbardziej odradzał bym Ci Mazdę 6. Autko fajne ale bardzo wymagające. Trzeba o nie bardzo dbać. Ma problemy ze smarowaniem silnika i jest wrażliwe na jakość oleju silnikowego. Opelek to fajny wybór ale nie mam szczególnego zdania o nim. Natomiast Focus to auto sprawdzone trwałe [co dla marki na F coś dziwnego :-) ] fajnie zestrojone zawieszenie dobrze się prowadzi. Wnętrze toporne ale nie brzydkie ( ale o gustach się nie dyskutuje ). Obejrzyj jeszcze oferty dotyczące Toyoty Corolli.
  • Level 17  
    highlanderus wrote:
    Wnętrze toporne ale nie brzydkie ( ale o gustach się nie dyskutuje ). Obejrzyj jeszcze oferty dotyczące Toyoty Corolli.


    Tutaj uwaga, silniki VVTi w Corollach (i nie tylko) do 2003 roku miały wadę fabryczną, silniki ciągną olej jak oszalałe. Unikać jeśli auto nie miało w ASO shortblocka wymienianego (i wpis w książce musi być).
  • Level 23  
    przemkrzych wrote:
    Planuje kupić samochód.
    Kwota, którą chce przeznaczyć to max. 25tyś
    Rocznik min 2005,kombi,benzyna lub już z Lpg,silniki pojemność min 1.6 a max 1.8.
    Priorytetem są niskie koszty eksploatacji i komfort,choć czasem robie dłuższe trasy,po 1200km.Przebieg roczny to jakieś 15tyś km.
    Poszukałem troszkę i znalazłem takie autka,choć mogą być inne też.Proszę doradzić.

    OPEL ASTRA 3
    FORD FOCUS
    MAZDA 6

    z tych 3 najlepszy do lpg jest opel astra III. silniki focusa i mazdy mogą generować koszty gdyż żle współpracują z lpg (wypalają się gniazda zaworowe, mechaniczna regulacja luzu- płytkami).
    z modeli które dobrze znoszą gaz polecam:
    fiat bravo 1,4 90km
    renault megane
    skoda octavia 1,6 (chyba najlepszy wybór)
    Vw golf 1,6 (ten sam silnik co skoda)
    peugeot 308
    chevrolet lacetti 1,6 i 1,8
    chevrolet cruze 1,6 i 1,8
  • Level 25  
    Jaguar X-type 2005r kombi. Części zawieszenia Ford Mondeo. Przepraszam za wpis, ale auto godne uwagi.
  • Level 26  
    A jeszcze brałem po uwage Audi A4,ale czy warto,jak koszty utrzymania czy zrekompensuje to bezawaryjność.
  • Level 23  
    czyżby działała magia czterech kółek?
    znalezienie a4 w dobrym stanie graniczy z cudem - na dodatek za ta kwotę nie kupisz 4-5 latka a starsze beda w o wiele gorszym stanie - moim zdaniem nie warto przeplacac za znaczek tylko skupic sie na znalezieniu dobrego egzemplarza (nawet "gorszej" marki) ;-)
  • Level 39  
    Audi ( szczególnie A4) to bardzo przeciętny wóz, zupełnie nie odzwierciedlający ceny w stosunku do jakości. Ponadto do gazu nadaje sie jedynie przestarzały silnik 1,6 100KM , bo reszta to turbo, czego nie polecam do LPG.
    Moja propozycja w klasie mazda 6 ( nie pozbawiony wad) peugeot 407 z silnikiem 1,8 125KM łatwy do gazowania i ekonomiczny, ale przy jeździe bardzo ostroznej. Bo moim zdaniem auto tej klasy i masy wymaga min silnika 2,0 16V , który średnio pali 0,5 l wiecej benzyny niz ten 1,8.
    I kolejna propozycja rover 75 z silnikiem 1,8 120KM( tez troche za słaby do tej budy), ale w miarę ekonomiczny i bardzo luksusowy, choc przebajerowany w środku ( ładniejszy jest MG ZTT, ale to inna bajka)
    Wbrew pozorom silniki 1,6-1,8 z duźą budą wcale sie są ekonomiczne , a nie ma w co jechać...