Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Auto do 25tyś docelowo z instalacją LPG.

przemkrzych 28 Gru 2012 13:06 2175 7
  • #1 28 Gru 2012 13:06
    przemkrzych
    Poziom 26  

    Planuje kupić samochód.
    Kwota, którą chce przeznaczyć to max. 25tyś
    Rocznik min 2005,kombi,benzyna lub już z Lpg,silniki pojemność min 1.6 a max 1.8.
    Priorytetem są niskie koszty eksploatacji i komfort,choć czasem robie dłuższe trasy,po 1200km.Przebieg roczny to jakieś 15tyś km.
    Poszukałem troszkę i znalazłem takie autka,choć mogą być inne też.Proszę doradzić.

    OPEL ASTRA 3
    FORD FOCUS
    MAZDA 6

    0 7
  • #2 28 Gru 2012 13:47
    highlanderus
    Poziom 30  

    Co do twoich typów najbardziej odradzał bym Ci Mazdę 6. Autko fajne ale bardzo wymagające. Trzeba o nie bardzo dbać. Ma problemy ze smarowaniem silnika i jest wrażliwe na jakość oleju silnikowego. Opelek to fajny wybór ale nie mam szczególnego zdania o nim. Natomiast Focus to auto sprawdzone trwałe [co dla marki na F coś dziwnego :-) ] fajnie zestrojone zawieszenie dobrze się prowadzi. Wnętrze toporne ale nie brzydkie ( ale o gustach się nie dyskutuje ). Obejrzyj jeszcze oferty dotyczące Toyoty Corolli.

    0
  • #3 28 Gru 2012 18:30
    ssb.mixer
    Poziom 17  

    highlanderus napisał:
    Wnętrze toporne ale nie brzydkie ( ale o gustach się nie dyskutuje ). Obejrzyj jeszcze oferty dotyczące Toyoty Corolli.


    Tutaj uwaga, silniki VVTi w Corollach (i nie tylko) do 2003 roku miały wadę fabryczną, silniki ciągną olej jak oszalałe. Unikać jeśli auto nie miało w ASO shortblocka wymienianego (i wpis w książce musi być).

    0
  • #4 28 Gru 2012 18:56
    zed71
    Poziom 22  

    przemkrzych napisał:
    Planuje kupić samochód.
    Kwota, którą chce przeznaczyć to max. 25tyś
    Rocznik min 2005,kombi,benzyna lub już z Lpg,silniki pojemność min 1.6 a max 1.8.
    Priorytetem są niskie koszty eksploatacji i komfort,choć czasem robie dłuższe trasy,po 1200km.Przebieg roczny to jakieś 15tyś km.
    Poszukałem troszkę i znalazłem takie autka,choć mogą być inne też.Proszę doradzić.

    OPEL ASTRA 3
    FORD FOCUS
    MAZDA 6

    z tych 3 najlepszy do lpg jest opel astra III. silniki focusa i mazdy mogą generować koszty gdyż żle współpracują z lpg (wypalają się gniazda zaworowe, mechaniczna regulacja luzu- płytkami).
    z modeli które dobrze znoszą gaz polecam:
    fiat bravo 1,4 90km
    renault megane
    skoda octavia 1,6 (chyba najlepszy wybór)
    Vw golf 1,6 (ten sam silnik co skoda)
    peugeot 308
    chevrolet lacetti 1,6 i 1,8
    chevrolet cruze 1,6 i 1,8

    0
  • #5 28 Gru 2012 19:47
    krocze
    Poziom 25  

    Jaguar X-type 2005r kombi. Części zawieszenia Ford Mondeo. Przepraszam za wpis, ale auto godne uwagi.

    0
  • #6 29 Gru 2012 10:23
    przemkrzych
    Poziom 26  

    A jeszcze brałem po uwage Audi A4,ale czy warto,jak koszty utrzymania czy zrekompensuje to bezawaryjność.

    0
  • #7 29 Gru 2012 12:19
    zed71
    Poziom 22  

    czyżby działała magia czterech kółek?
    znalezienie a4 w dobrym stanie graniczy z cudem - na dodatek za ta kwotę nie kupisz 4-5 latka a starsze beda w o wiele gorszym stanie - moim zdaniem nie warto przeplacac za znaczek tylko skupic sie na znalezieniu dobrego egzemplarza (nawet "gorszej" marki) ;-)

    0
  • #8 01 Sty 2013 22:16
    andrzej lukaszewicz
    Poziom 38  

    Audi ( szczególnie A4) to bardzo przeciętny wóz, zupełnie nie odzwierciedlający ceny w stosunku do jakości. Ponadto do gazu nadaje sie jedynie przestarzały silnik 1,6 100KM , bo reszta to turbo, czego nie polecam do LPG.
    Moja propozycja w klasie mazda 6 ( nie pozbawiony wad) peugeot 407 z silnikiem 1,8 125KM łatwy do gazowania i ekonomiczny, ale przy jeździe bardzo ostroznej. Bo moim zdaniem auto tej klasy i masy wymaga min silnika 2,0 16V , który średnio pali 0,5 l wiecej benzyny niz ten 1,8.
    I kolejna propozycja rover 75 z silnikiem 1,8 120KM( tez troche za słaby do tej budy), ale w miarę ekonomiczny i bardzo luksusowy, choc przebajerowany w środku ( ładniejszy jest MG ZTT, ale to inna bajka)
    Wbrew pozorom silniki 1,6-1,8 z duźą budą wcale sie są ekonomiczne , a nie ma w co jechać...

    0