Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf IV 1.9 TDI ALH - Bardzo ciężkie odpalanie na zimym silniku.

tomeekkk92 22 Kwi 2013 21:44 25986 42
  • #31
    bieniek1984
    Poziom 10  
    bardziej skłaniam się ku mapie a nie cofającemu się paliwu. Bo jak by sie cofało to by cieżko odpalał zawsze a kazdy ci tu powie że na ciepłym od strzałą ci odpali i na mrozie tez. Problem pojawia sie w temp. 5-15 stopni (i nie pisz ze mam sprawdzić świece bo są dobre) ten problem dotyka silnika ALH wiec nie wierze ze wszystkim sie cofa paliwo :p
  • Relpol przekaźniki
  • #32
    kGro
    Poziom 8  
    Chyba nie czytales mojego postu.Nic nie pisalem o swiecach.Prolem z cofajacym sie paliwem polega na tym,zi im duzej stoi tym gorzej.I nie chodzi tu o godzine czy cztery tulko przynajmniej o cala noc.Potem po uruchomieniu jak pompa jest pelna juz nie ma problemu.Oczywiscie zakladam,ze cisnienie w cylindrach masz przynajmniej po 24bar,Paliwo cofa sie i w zimie i w lecie,najlepszy dowod to powietrze w ukladzie paliwowym a swiece nie maja nic do rzeczy.To TDi czyli bezposredni wtrysk.Zapali i bez swiec.Tylko ponizej 5 stopni sa potrzebne.
  • #33
    bieniek1984
    Poziom 10  
    spoko kolego ale tu raczej w moim przypadku problem leż po stronie mapy. Chyba ze komuś faktycznie sie zapowietrza co widać chyba jak krecisz ze nie ma paliwa w przewodach
  • Relpol przekaźniki
  • #34
    benyy1
    Poziom 17  
    jakby było widać ze nie ma paliwa w przewodach to byś musiał ze dwa dni kręacić. Zimny odpala gorący odpala letni jest problem mapa. Zimny odpala letni i gorący jest problem- mapa lub zajechana pompa. Do Tomka wymień oringi na zaworku przy fiktrze paliwa
  • #35
    bieniek1984
    Poziom 10  
    no własnie kolego pisze ze problem jest przy +5 - +15 w takich temp ja przestawiłem mape na 33150 troche pomogło ale na maksa nie zmieniałem zoabcze jak zapali na maksa jak zmienie dam znać
  • #36
    benyy1
    Poziom 17  
    daj mu kąt wtrysku na 60 dawke na max i powinno być lepiej jak nie pomoże to znaczy ze pompa leży a i jeszcze ważne żeby rozrusznik dobrze kręcił warto rozebrać i przeczyścić działki komutatora
  • #37
    bieniek1984
    Poziom 10  
    nie przestawiam kata a dawke nie bede zmieniał jak bedzie zle zrobie chip i bedzie chodzi dobrze :)
  • #38
    bodzio186
    Poziom 11  
    Witam.
    1. Sprawdzić 100% ustawienie rozrządu i pompy nie kompem tylko znaki.
    2. Sprawdzić kompresje na zimnym silniku.
    3. Jeśli wszystko O.k.podłącz zasilanie pompy paliwa pomijając wszystkie wężyki i filtry .Podepnij pompę prosto z butelki na przeźroczystych wężykach i umieść ją powyżej pompy wtryskowej. Wtedy wykluczysz też zapowietrzanie.Paliwo do próby proponuję zakupić na porządnej stacji .
    4.Jak nadal źle odpala to pompa wtryskowa na stół
    Moje porady prosze zastosować gdy nie ma błędów diagnostycznych
  • #39
    tomeekkk92
    Poziom 14  
    Ostatnio wymieniłem wtryski ponieważ 2 miałem uszkodzone , oraz podniosłem dawkę startową i pięknie teraz odpala .
  • #40
    bieniek1984
    Poziom 10  
    na jaka ustawiłeś (bo ty przesunąłeś mapę) z tego co wiem to nie da się dawki zmienić ale ważne, że pali dobrze. A co korekcje miałeś złe że wtryski wymieniałeś ?
  • #41
    tomeekkk92
    Poziom 14  
    właśnie po korekcji można było zauważyć na zimnym silniku były wibracje i wartości na dwóch wtryskach znacznie się różniły.
  • #42
    bieniek1984
    Poziom 10  
    a jakie były wartości ? pamiętasz
  • #43
    tomeekkk92
    Poziom 14  
    -0.21
    1.88
    -0.56
    -1.11