Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Mitronik
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

DVB-T firmy Xenic nie wyszukuje programów

coolketi 29 Gru 2012 12:00 4725 3
  • #1 29 Gru 2012 12:00
    coolketi
    Poziom 2  

Witam was serdecznie. Pod choinkę dostałam taki właśnie dekoder firmy Xenic.
    Podłączyłam wszystko zgodnie z instrukcją i niestety nie znalazło żadnego programu.
    Na dekoderze wyświetla się cały czas napis "Boot". Mieszkam w centrum Krakowa. Telewizor marka Samsung 32 cale ale bez wbudowanego mpeg4. Dotychczas odbierałam podstawowe programy na antenie pokojowej i tą właśnie podłączyłam do dekodera. Czy to może być problemem że antena nie jest na dachu? Co oznacza w takim wypadku napis boot na dekoderze? Bardzo proszę o pomoc. Jestem całkowitym laikiem w tej sprawie. Jeżeli trzeba zakupić coś nowego ( antena ,kabel) proszę o podanie jakie.Pozdrawiam i z góry dziękuję

1 3
  • Mitronik
  • #2 29 Gru 2012 13:32
    13adam13
    Poziom 29  

Podaj dokładny model dekodera, czy dobrze podłączyłaś antenę, czy podłączałeś przez HDMI czy EURO.
    Sprawdzałaś poziom sygnału w ustawieniach, możesz spróbować przywrócić ustawienia fabryczne.
    A jak do tej pory odbiór analogowy. :D :D

Dodano po 4 [minuty]:

Masz dobry zasięg z Kraków/Chorągwica powinno śmigać jak sprawdzasz zasięg
    to MUX 1 na 25 kanale, a MUN 2 na 64 bodajże.

1
  • Mitronik
  • #3 29 Gru 2012 14:23
    _cheetah_
    Poziom 37  

'boot' na wyświetlaczu na dekoderze oznacza proces włączania się dekodera, który w nowoczesnych dekoderach może trwać do kilkudziesięciu sekund, po tym czasie napis powinien się na coś zmienić.

Jeśli się nie zmienia, to oznaczać może uszkodzony dekoder. Ewentualnie, spróbuj go uruchomić bez podpiętej anteny, może dekoder ma ustawione defoltowo podawanie napięcia na wzmacniacz w antenie, a antena jest pasywna i robi się zwarcie, uniemożliwiające start dekodera. Takie rzeczy się zdarzają.

0