Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
OptexOptex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nowoczesny piekarnik - jaki wybrać?

29 Gru 2012 13:09 10197 10
  • Poziom 2  
    Witam.

Stary piekarnik, który mamy od dobrych kilkunastu lat (!) powoli zaczyna odmawiać posłuszeństwa, dlatego zdecydowaliśmy się na zakup jakiegoś nowego sprzętu. Pieniądze nie są problemem, ale nie chcielibyśmy też wyrzucać ich w błoto. Żona często korzysta z piekarnika, ale prawdę mówiąc nie wiem, ile bajerów to rzeczy istotne, a które raczej są tylko miłym dodatkiem.

Na pewno dobrze by było, gdyby piekarnik posiadał termosondę, był z termoobiegiem i prowadnicami teleskopowymi. Chodzi też o jakiś nowoczesny sprzęt, najlepiej do zabudowy. Wszelkie sugestie mile widziane.
  • OptexOptex
  • Poziom 1  
  • OptexOptex
  • Poziom 1  
    Nie znam się na modelach piekarników więc nie będę Ci proponowała jakichś konkretnych, ale mogę się podzielić kilkoma spostrzeżeniami jako "główny użytkownik piekarnika" ;) Czyli na co zwrócić uwagę z punktu widzenia kucharza :)
    Sama od 6 lat mam Gorenje B9010E...no ale to już prawie muzealny okaz ;)

Szerokość i głębokość rusztu - sama musiałam wymienić blachy do pieczenia na mniejsze...a co za tym idzie zmodyfikować wszystkie przepisy. Obsługując imprezę u znajomych przeżyłam szok gdy okazało się, że jedna z głównych potraw-kurczak na butelce - jest niewykonalna...bo ich piekarnik był zbyt niski.
    Grzałka grilla - grill w piekarniku to super sprawa...do momentu czyszczenia grzałek...gdy są bez osłony to po godzinie siedzenia z głową w piekarniku odechciewa się grillowania.