Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

program do prowadzenia serwisu

29 Gru 2012 20:33 1548 10
  • Poziom 14  
    Witam, czy ktoś spotkał się z programem do prowadzenia serwisu (zlecenia, uruchomienia, naprawy gwarancyjne itd) lub z jakąś konkretniejszą bazą danych. W sieci jest od groma takich programów lecz żaden jakoś nie bardzo pasuje do prowadzenia serwisu grzewczego. Będę wdzięczny za jakie kolwiek sugestje.
  • Specjalista - systemy grzewcze
    Myślę o tym usilnie.
    Zauważyłem, że każdy z serwisantów(serwisów) działa samodzielnie.
    Myślę, że dobrze było by wesprzeć się wzajemnie w kompetencjach, autoryzacjach, doświadczeniu, dokumentacji ,dojazdach.
    Gdybym miał wsparcie z naszej grupy zawodowej, myślę że uda mi się to zrobić.
    Jako argument , podaję ,że mam Dzieci bardzo biegłe zawodowo w informatyce i internecie.http://milewski-co.pl/kontakt

    tel:603 099 601
    Panowie, jeżeli nie chcecie pisać otwarcie, piszcie na PW lub dzwońcie.

    pozdrawiam Irek
  • Moderator - Systemy Grzewcze
    Jeżeli potrzebujesz jakiejś inspiracji do stworzenia takiego programu to poszukaj jakiegoś ciekawego do serwisu komputerowego z drukarkami i kasami fiskalnymi.
    Jest tam praktycznie wszystko co potrzebne tylko w danych potrzeba innych danych takich jak moc, rodzaj, paliwo itp.
    Również szukałem takiego programu, stałem nawet przed próba stworzenia czegoś ale mój zaprzyjaźniony informatyk nie znalazł czasu.
  • Poziom 14  
    Chodzi mi o program na tyle prosty (nie musi być rozbudowany) aby można było wprowadzać dane z raportów gwarancyjnych lub pierwszych uruchomień. Papierowa wersja jest jak najbardziej potrzebna ale jak przyjdzie coś szybko znaleść to zajmuje wieki. Program coś na badzie Menadżera Serwisu - ten jest chyba najbardziej odpowiadający, mimo że dla serwisu drukarek. Rzecz prosta, czytelna i przydatna ale cena nie ta.

    Dodano po 3 [minuty]:

    Co do pomocy zawsze mogę służyć wiedzą, dokumentacją lub innymi sprawami. Dojazd raczej nie wchodzi w rachubę (do Jelcza jest kawał drogi)
  • Specjalista - systemy grzewcze
    Gotowy program tego typu jest na stronie Viessmanna, dostęp tylko z autoryzacją. Korzystam z niego.
    Mi chodzi o stworzenie programu, który by skoordynował działanie wielu serwisów na terenie Polski- ,,dobrze było by wesprzeć się wzajemnie w kompetencjach, autoryzacjach, doświadczeniu, dokumentacji ,dojazdach" z pożytkiem dla nas serwisantów i oczywiście drogich naszych klientów .
    pozdrawiam
  • Moderator - Systemy Grzewcze
    irus.m napisał:
    dobrze było by wesprzeć się wzajemnie w kompetencjach, autoryzacjach, doświadczeniu, dokumentacji
    Niniejsze forum świetnie spełnia taką funkcję. Do pełni szczęścia wystarczyłby zamknięty dział, wyłącznie dla serwisantów.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Forum jest dla ogółu, tak z założenia... Jeżeli zacznie się jego hermetyzacja do zamkniętych grup, to jego idea traci sens. Zamknięta grupa ,,serwisanci" istnieje, jednak na zaproszenie do niej trzeba sobie zapracować dorobkiem na ogólnym forum. Ciebie, kol.piracik obserwujemy od jakiegoś czasu i jako że jest to moja grupa prywatna, to po konsultacji z resztą członków, decyzja zostanie podjęta.
  • Specjalista - systemy grzewcze
    serwisant73 napisał:
    Forum jest dla ogółu, tak z założenia... Jeżeli zacznie się jego hermetyzacja do zamkniętych grup, to jego idea traci sens. Zamknięta grupa ,,serwisanci" istnieje, jednak na zaproszenie do niej trzeba sobie zapracować dorobkiem na ogólnym forum. Ciebie, kol.piracik obserwujemy od jakiegoś czasu i jako że jest to moja grupa prywatna, to po konsultacji z resztą członków, decyzja zostanie podjęta.



    Hehe oko wielkiego brata patrzy :) :) :)
  • Moderator - Systemy Grzewcze
    Znam forum gdzie jest zamknięty dział, do którego mają dostęp osoby, które przeszły jakąś tam weryfikację.
    Nie zakłóca to funkcjonowania ogółu, a dodatkowo jest miejsce gdzie można się podzielić informacjami bardziej cennymi;)
    Zdarza się udzielać porad, których raczej użytkownicy nie powinni czytać. Sam założyłem jeden taki temat, który powinien być skierowany wyłącznie do serwisantów.

    grzesiek234 napisał:
    Zamknięta grupa ,,serwisanci"

    Nie wiem na czym polega tutaj ta zamknięta grupa. Nigdy na coś takiego tutaj nie natrafiłem.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    piracik napisał:
    Nie wiem na czym polega tutaj ta zamknięta grupa. Nigdy na coś takiego tutaj nie natrafiłem.


    Bo jest widoczna tylko dla uczestników, kolego.
    Najlepszego w Nowym Roku.
  • Poziom 14  
    Witam po dłuższej nieobecności na tym temacie. W poszukiwaniu programu do prowadzenia serwisu, nad komputerem spędziłem jakieś 2 miesiące. Programów takich jest od groma, wszystkie w wersji demo (bardzo ale to bardzo okrojone) a aktywacja do wersji licencyjnej kosztuje majątek.
    Od pół roku korzystam z bardzo fajnego programu. Oczywiście trzeba było go troszkę dostosować do moich potrzeb, ale warto było posiedzieć dwa dni na zapoznanie się z programem.
    Po stwierdzeniu, że jest to ten program skontaktowałem się z producentem w sprawie klucza rejestracyjnego. Kupiłem i od tego czasu prowadzenie serwisu stało się dużo lepsze. Oczywiście papier i tak się pisze natomiast posiadanie tego samego w wersji na komputer jest jak zbawienie. A do tego kupienie klucza licencyjnego naprawdę nie zrujnuje nikogo (i to był największy szok).
    Poniżej jest link do strony z wersją demo http://www.serwisgsm.xaa.pl/