Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

nie wiem co wybrac Reloop Digital Jockey 2 Master edition

patryk24a 30 Dec 2012 09:12 3183 5
    patryk24a
    Level 9  
    Siema. Jestem jeszcze początkujące i nie wiem co mam wybrać. chce mixsowac piosenki i tez chciał bym trochę sie pobawic w scratchera. mozecie my pomuc wybrac sprzed. Mam na oku cos takiego Reloop Digital Jockey 2 Master ale nie wiem czy jest to dobre. interesuje mnie tylko tyle zeby dalo sie mixowac i scratchowac. Z GÓRY DZIEKUJE ZA POMOC!!
    nikeziom
    Level 10  
    Witam. Zależy co dokładniej chcesz robić. Jeśli chcesz re-edytować kawałki do późniejszego odsłuchu wystarczy Ci komputer i dobry software. Jeśli chcesz miksować live (granie imprez, sety itp.) polecam jak najbardziej! Jeśli chodzi o scratch to sprawa jest dość skomplikowana. Jeśli bardzo chcesz robić to na cyfrowym sprzęcie kup coś z jak największymi jog'ami np reloop rmp3, pioneer cdj 800, 1000 lub wyższe modele denonów. Jednak nigdy nie będziesz miał takiej kontroli nad ścieżką i feelingu jak na klasycznym gramofonie. Oczywiście da się scratchować na digital jockey ale osobiście nie polecam. Ja jestem zwolennikiem klasycznych konsolet czyli 2xtabletop+mikser ale każdy ma własne upodobania. Pamiętaj że do kontrolera musisz mieć obowiązkowo komputer i jakiś dobry software! Pozdrawiam
    patryk24a
    Level 9  
    a musial bym dokupic do tego jakis mikser albo cos? a i nie ma czegos tanszego bo moj limit to bedzie maksymalnie 1000 zl
    patryk24a
    Level 9  
    Pomoze ktos?
    S4jgon
    Level 9