Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Hexacopter, poczatek przygody?

30 Gru 2012 12:49 5178 15
  • Poziom 7  
    Witam!

Chciałbym zacząć przygodę z FPV i potrzebuje paru rad oraz wskazówek

Budżet ograniczony ok 1000zl, + - 200-300zl

1. Czy kupić ramę i części osobno? czy może jakiś zestaw RTF?
    2. Jeśli osobno to prosiłbym o jakieś linki (zestaw docelowo ma być rozwojowy)
    3. Czy złożenie wszystkiego do kupy jest bardzo skomplikowane? (dam sobie radę? jestem laikiem)
    4. Jaka kamera/obiektyw?
    5. Jaką polecacie antenę naziemną aby uzyskać zasięg 2-3km? (później chciałbym ten zasięg zwiększyć w jakiś sposób)

Nie chcę wpakować pieniędzy w błoto kupując nieodpowiednie części, w hexacopter chcę inwestować w przyszłości dlatego zależy mi na tym aby był on ROZWOJOWY udźwig jak mniemam odgrywa kluczową rolę

EWENTUALNIE jeśli koszta będą duże to wybrałbym jakiś samolot (ceny zestawow RTF hexacopter'ow które widziałem w internecie zapierają dech w piersiach...)

Biorę pod uwagę jeszcze SPY HAWK firmy Hubsan jest to mini glider RTF FPV jednak przestrzen zaladunkowa jest mala, sam model jest maly (Jesli ten, to czy moglbym podlaczyc do pilota antene zewnetrzna na radio oraz wideo?(niekoniecznie przez wtyczke, moglbym zmodowac pilot jesli jest taka mozliwosc, nie wiem jak wtedy z zasilaniem, moglbym w czasie kiedy podlaczam antene zew, podlaczyc pilot pod stale zrodlo pradu np zasilacz). W pilocie jest antena kierunkowa [<>o<>] czy moge dorobic do niej wtyczke aby podlaczyc wlasnie ta zewnetrzna? co jesli podlaczone beda dwie anteny naraz?

oraz Model URSUS XXL FPV z EPP 220cm (420zl) Ile orientacyjnie kosztowałoby wyposazenie tego modelu? zmieszcze sie w budzecie? Model ma ogromna przestrzen zaladunkowa (zasieg) i duza powierzchnie nosna przez co moglbym latac ( z tego co wiem) na dalekie dystanse)

Pozdrawiam
  • Pomocny post