Witam
Jak każdy użytkownik tego auta mam problem z niedoładowanym akumulatorem.
Jako, że obecnie jeżdżę się ciągle na światłach mijania, krótkie trasy i długie przestoje to akumulator poddał się już kilka razy.
Postanowiłem wymienić kiepskiej jakości regulator na inny. W ręce mi wpadł regulator z Calibry Delco 55A.
Mam więc kilka pytań. Jak bardzo nagrzewa się taki regulator? Nie będzie przykręcony do alternatora bo jest to fizycznie niemożliwe więc zastanawiam się czy nie zapewnić mu jakiegoś dodatkowego radiatora?
Jeszcze pytanie o podłączenie.
Sense - Akumulator i podpinam pod sam akumualtor
D+ - napięcie z diod wzbudzenia
FLD - między D+ a FLD wpinam uzwojenie twornika
Masa - wiadomo masa
Jakby któryś z kolegów miał sprawdzony schemat jakiegoś regulatora ale z zewnętrzną stabilizacją względem napięcia akumulatora to bardzo bym prosił
Jak każdy użytkownik tego auta mam problem z niedoładowanym akumulatorem.
Jako, że obecnie jeżdżę się ciągle na światłach mijania, krótkie trasy i długie przestoje to akumulator poddał się już kilka razy.
Postanowiłem wymienić kiepskiej jakości regulator na inny. W ręce mi wpadł regulator z Calibry Delco 55A.
Mam więc kilka pytań. Jak bardzo nagrzewa się taki regulator? Nie będzie przykręcony do alternatora bo jest to fizycznie niemożliwe więc zastanawiam się czy nie zapewnić mu jakiegoś dodatkowego radiatora?
Jeszcze pytanie o podłączenie.
Sense - Akumulator i podpinam pod sam akumualtor
D+ - napięcie z diod wzbudzenia
FLD - między D+ a FLD wpinam uzwojenie twornika
Masa - wiadomo masa

Jakby któryś z kolegów miał sprawdzony schemat jakiegoś regulatora ale z zewnętrzną stabilizacją względem napięcia akumulatora to bardzo bym prosił