Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Chrysler Voyager 2004 bezpilotówka.

Bejz 08 Lut 2005 21:43 2486 6
  • #1 08 Lut 2005 21:43
    Bejz
    Poziom 21  

    Czeka mnie w tym tygodniu założenie alarmu bezpilotowego Seo Perfect do Chryslera Voyagera 2004. Mam oryginalny opis podłączenia jednak zważywszy na nietypowość auta wdzięczny byłbym za wszelkie sugestie od kogoś kto to robił.Z góry dziękuję :please: .

    0 6
  • Pomocny post
    #2 09 Lut 2005 19:39
    CAMARENA
    Poziom 23  

    potrzebne są separatory do pod łłączenia czujnikow drzwiowych

    0
  • Pomocny post
    #3 12 Lut 2005 17:44
    carrier
    Specjalista - Alarmy Samochodowe

    Olej separatory, wystarczy przekażnik który zamieni + na -.
    Załączam opiskę Voyagera.

    0
  • #4 13 Lut 2005 12:46
    Bejz
    Poziom 21  

    Dzięki za schemat.Mam pytanko.CZy podłączałeś się pod czujki drzwiowe czy pod lampkę bo ja z czujek nie mogłem wysterować alarmu.Cały czas sygnalizowal mi otwarte drzwi.Generalnie bezpilotówki nie da się założyć do modelu z2004r Brak jednego przewodu.Założyłem pilotowy idziałał ekstra 1 dzień po czym przestał działać centralny.Nie można go zamknąć ani otworzyć zarówno moim pilotem , oryginalnym pilotem jak i z kluczyka.klapy tylnej w ogóle nie można zamknąć bo jest sterowana elektrycznie. Ktoś miał coś takiego? Pomożecie?

    0
  • #5 13 Lut 2005 13:09
    carrier
    Specjalista - Alarmy Samochodowe

    Nie wiem jaką montowałeś bezpilotówkę, ja zawsze montuje proximę BP bo ma fajny moduł uczący się sygnałów z samochodu. Moduł ma 5 kabli 2 niebieskie podłączasz do sygnałów (-) i 3 czerwone (+). Można je podłączyć do sygnałó pojawiających się przy zamykaniu i otwieraniu auta, np kierunkowskaz, motor siłownika centralnego zamka, lampka wnętrza itp...
    Jak walczyłem z vojagerem to też na jakiś czas zgłupiał mi central, ale w moim przypadku pomogło odłączenie na 10 min aku.

    0
  • #6 13 Lut 2005 16:09
    Bejz
    Poziom 21  

    Z bezpilotowych montuję zawsze Seo Perfect bo mają ok 60 programów dostosowanych do konkretnego pojazdu z uwzględnieniem roczników.Jak zaprogramujesz go np na pracę z VW Passatem to wie że lampka gaśnie z opóźnieniem, nie mruga kierunkowskazami przy uzbrajaniu bo robi to oryginalny pilot , jak zaprogramujesz na Forda to przy zamykaniu rygluje zamek.Naprawdę są niezłe tylko w przypadku tego Chryslera okazało się,że program pasuje tylko do rocznika 2002. Mogłem podłączyć tak jak mówisz na programie uniwersalnym i wziąć impuls z siłowników ale wtedy on nie rozróżnia czy ty otwierasz go pilotem czy kluczykiem a to bez sensu.Mało tego jak ktoś wybije szybę i przyciśnie przycisk Unlock to rozbraja cały alarm. Tam nie ma skąd wziąć impulsu blokującego w takim przypadku.Ale pal licho Będzie miął dodatkowego pilota Byle działał.W poniedziałek spróbuję z tym aku i dam znać.Dzięki.

    0
  • Pomocny post
    #7 13 Lut 2005 18:49
    carrier
    Specjalista - Alarmy Samochodowe

    Znam SEO bardzo dobrze, to super alarmy. Proxima ma tą zaletę że moduł uczący zapamietuje cały ciąg zdarzeń przy zamykaniu i otwieraniu auta (np. najpierw siłownik za 2 sekundy kierunek na np 0.8 sekundy, a po 15 sek zgaśnie lampka we wnętrzu) i w przypadku kiedy alarm czuwa nie można go rozzbroić inaczej jak tylko oryginalnym pilotem w kluczyku.

    Pozdrawiam

    ps. załączam instrukcje do Proximy BP5

    0