Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Astra G 1.7 td 98r - Błąd P1220 po naprawie pompy i brak mocy

31 Gru 2012 15:57 10992 15
  • Poziom 13  
    Witam . Mam problem z Astrą G 1998r 1,7 TD silnik X17DTL ,silnik oplowski.
    Padła pompa wtryskowa i dałem ją do regeneracji okazało się że padł sterownik i czujnik kąta wtrysku. Po założeniu pompy i ustawieniu rozrządu autko zapala ,nie stuka ale nie ma mocy. Przy większym obciążeniu wywala błąd P1220, jak ustaliłem to błąd początku wtrysku. Wtrysk ustawiony komputerem idealnie jak powinno być przy 90stopniach silnika.
    Miał ktoś może takie cudo.
  • Poziom 33  
    Żle naprawiona pompa.
  • Poziom 13  
    Witam .Dzwoniłem do gościa który to naprawiał i twierdzi że nie ma takiej możliwości bo maszyna niby najpierw testuje zapłon i gdyby coś było z czujnikiem wtrysku to wogóle dalej by nie ruszyła .Gość twierdzi że coś jest żle ustawione na pasku. Ale samochód przed padnięciem pompy żadnych tego typu problemów nie miał.Rozrząd mam ustawiony tak: Wał ma w obudowie sprzęgła miejsce na bolec ,pompa wtryskowa również a wałek mam ustawiony czujnikiem tak że na pierwszym cyl. obie krzywki idealnie do góry.
  • Poziom 33  
    Czujnik położenia jak i przestawiacz kąta jest w pompie, więc ustawienie rozrządu nie ma znaczenia. Nie napisałeś czy pompa VP30? Przestawiacz jest na dole pompy i staje od śmieci, rdzy itp. Może olali czyszczenie przy naprawie i taki jest finał.
  • Poziom 13  
    Witam. Rozwiązałęm problem. Okazało się że jeden z kabelków idących do czujnika początku wtrysku był uszkodzony i dotykał się do masy i robił takie cuda. Po zaizolowaniu wszystko ok.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w dyskusji.
  • Poziom 2  
    Witam. Ja mam podobny problem. Dotyczy 2.2 dti w oplu fronterze, 116km. Po regeneracji pompy w bosch serwisie Woliński koło Lublina, zamontowaliśmy do frontery i ustawiliśmy wg. znaków w aucie, zrobiłem 50 km, zapaliła się kontrolka silnika, ledwo dojechałem na warsztat, po diagnozie P1220. Mechanicy przestawili rozrząd na pompie o dwa stopnie, auto jeździ ale kontrolka silnika od czasu do czasu się zapala. losowo, wczoraj nie zauważyłem, ale przy większych wstrząsach w terenie zapala się częściej, jak wcisnę gaz na biegu jałowym to kontrolka znika. Auto nie traciło mocy, ostatnio przy wspinaniu na górkę przy 3 tysiącach obrotu kontrolka silnika zapaliła się i auto trochę straciło moc. Spuściłem nogę z gazu i wszystko wróciło do normy. Co w moim przypadku może się okazać??
  • Poziom 13  
    Nie napisałeś podstawowych danych auta.
  • Poziom 2  
    Dotyczy to Opla Frontery 2.2 dti 116km z 99 roku
  • Poziom 33  
    Zacina się nastawnik kąta wtrysku. Pompa do reklamacji.
  • Poziom 13  
    Sprawdż przewody na pompie czy nie stykają się gdzieś z masą lub nie są uszkodzone .
  • Poziom 22  
    p1220 to regulacja kąta wtrysku. Pompa do całkowitej regeneracji. Nie daj sie nabijać
  • Poziom 2  
    Czyli nie jest to wina przestawionego łańcuszka na pompie? Przypomnę, że na początku tuż po wymianie pompy, wszystko na znakach fabrycznych działało, ale po przejechaniu 50km, zaczął się cyrk, brak mocy, więc zmienili ustawienia, już nie na fabryczne, teraz losowo się zapala kontrolka silnika, dziś na zimnym silniku się pojawiała, oraz zawsze na wstrząsach. Ale jak wcisnę więcej obrotów na silniku znika.

    Pompę robiłem w BOSCH Servisie Woliński

    http://www.wolinski.com.pl/

    Wszystko robione na stole boscha.

    p.s jak ustawie wg znaków auto nie chodzi jak trzeba
  • Poziom 22  
    Auto nie chodzi bo nie działa nastawnik. Pompa do reklamacji.
  • Poziom 2  
    Teraz chodzi mi o to żeby ta diagnoza była pewna zanim oddam pompę do reklamacji, Ci co mi sprzedali zasłaniają się wydrukami które potwierdzają sprawność pompy. Druga sprawa to że teraz znowu wydam za demontaż i montaż 300zł. Nie chciałbym popełnić błędu z wysyłką tej pompy.
  • Poziom 8  
    Mam ten sam problem we fronterze po regeneracji pompy na wolnych obrotach i po dziurach łapie p1220 po dodaniu gazu znika auto pali dobrze poradziłeś ??? pompa na reklamacje ???
  • Poziom 13  
    Dzień dobry. Rozwiązałęm problem. Okazało się że jeden z kabelków idących do czujnika początku wtrysku był uszkodzony i dotykał się do masy i robił takie cuda. Po zaizolowaniu wszystko ok.
    Pozdrawiam