Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

volvo v50 - duze spalanie paliwa

volvov50 01 Jan 2013 17:30 6504 6
  • #1
    volvov50
    Level 2  
    witam...kupilem volvo v50 136 k diesel w Belgii z pelna dokumentacja serwisowa..wymagana byla wymiana rozrzadu i wymienilem w ASO. trzy razy jezdzilem na poprawki.wkoncu znajomy mechanik zajrzal do rozrzadu i okazalo sie ze rozrzad byl przestawiony ustawil go w punktach poprawnie i zajrzal do filtra paliwa,na spodzie filtra byly opilki metaliczne.od czasu wymiany rozrzadu w Polsce auto spala w miescie i w trasie 13 litrow ropy.czy w skutek przestawionego rozrzadu mogla uszkodzic sie pompa paliwa lub wtryski??? prosze o pomoc i z gory dziekuje za pomoc.Pozdrawiam...
  • #2
    Przemo-P21
    Level 16  
    Jaki rok pojazdu?

    Jeśli common rail - opiłki oznaczają, że niestety kończy się wysokociśnieniowa pompa paliwa. Jeśli przedostały się do wtryskiwaczy (a przedostały się) to być może wtryski leją i stąd te przepały...

    Nie chciałbym być złym prorokiem ale chyba szykują się duże wydatki, oj duże...
  • #3
    operatoronwy
    Level 17  
    Po wymianie paska i i stawianiu rozrządu powinno się ustawić na nowo kąty wtrysków.
  • #4
    volvov50
    Level 2  
    dziekuje panowie za podpowiedzi ,wlasnie tak przypuszczalem. Dziekuje i pozdrawiam
  • #5
    kortyleski
    Level 43  
    operatoronwy wrote:

    Po wymianie paska i i stawianiu rozrządu powinno się ustawić na nowo kąty wtrysków.

    Widziałeś ty kiedy CR na oczy? Nie? Więc bądz tak dobry i nie pisz głupot
  • #6
    romoo
    User under supervision
    Przemo-P21 wrote:
    opiłki oznaczają, że niestety kończy się wysokociśnieniowa pompa paliwa. Jeśli przedostały się do wtryskiwaczy (a przedostały się) to być może wtryski leją i stąd te przepały...

    Tak to działa.
  • #7
    kortyleski
    Level 43  
    Ale żeby zaraz kąt wtrysku ustawiać? a co z przedwtryskiem???