Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

skoda felicia 1.3MPI - Wymiana silnika nie pali

celej777 03 Jan 2013 17:25 4788 18
  • #1
    celej777
    Level 9  
    Witam. Prze這篡貫m silnik z mono-wtryskiem rok 95 do auta z silnikiem na wielopunkcie z 97r. Osprz皻 i sterowanie zosta這 z silnika wielopunktowego. Prze這穎ne ko這 zamachowe. Zamocowany czujnik stukowy w miejscu w kt鏎y powinien si znajdowa. Samoch鏚 nie pali ani na benzynie ani na gazie co najwy瞠j "豉pie na 2-3 sekundy". Sprawdzona pompka paliwowa, wtryski- listwa, iskra jest. Parownik sprawny z drugiej skody i te nie pali. Prosz o pomoc.
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwi您ania w przemy郵e. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj si za darmo
  • #2
    zygfryd.W
    Level 20  
    a jak to ma niby dzia豉 pod innym komputerem?
  • #3
    celej777
    Level 9  
    Kolektory wtryskiwacze listwa zap這nowa zosta造 z silnika wielopunktowego dlatego te sterowanie zosta這 takie jakie by這 -chyba logiczne.
  • #4
    serwus2009
    Level 17  
    Jaka kompresja?
    Skoro jest iskra i paliwo to widocznie iska jest nie w tym momencie.
  • #5
    maszan
    Level 24  
    A kolo zamachowe przelozone w takim samym punkcie pracy obu silnikow?
  • #6
    celej777
    Level 9  
    Kompresja sprawdzana jest ok od 9-10 bar闚. Kolo zamachowe za這穎ne prawdopodobnie prawid這wo pomaga mi kolega mechanik.
  • #7
    serwus2009
    Level 17  
    W takim razie, trzeba si pobawi oscyloskopem.
  • #8
    robert199
    Level 21  
    ci郾ienie masz troche niskie, ale powinien odpalic.
    mo瞠 regulacja zawor闚?
    inaczej pozostaje zap這n w nieodpowiednim punkcie.
    Dziwne tylko, 瞠 odpala na 2-3s pod陰cz pod kompa i zobacz czy immo nie blokuje.
    Sprawdz jeszcze czy pali z plaka.
  • #9
    maszan
    Level 24  
    Ale mimo immo, na gazie powienien chodzic bez problemu.
  • #10
    celej777
    Level 9  
    Nie ma immo, jest za to alarm i centralny zamek ale nie seryjny.
  • #11
    robert199
    Level 21  
    mo瞠 warto ten alarm sprawdzic. albo sie go pozbyc.
    jak jest iskra, spr篹anie i paliwo. to tylko b璠zie problem w nie odpowiednim mom璚ie iskry.
    Czujnik wa逝 sprawdz i odleg這sc od ko豉 z瑿atego
  • #12
    celej777
    Level 9  
    Oczy軼i貫m styki mas, odpali po tym na gazie. Co blokuje pompk paliwow i wtryskiwacze poniewa pompka pod陰czona na kr鏒ko daje paliwo na listw a auto nie pali (na benzynie). Jutro spr鏏uje od陰czy alarm i zmieni prze陰cznik gaz-benzyna bo co szwankuje (nie zawsze prze陰cza na gaz).
  • #13
    BM1
    Level 12  
    Witam, kiedy tak prze這篡貫m i dzia豉 do dzi. Problemem jest jeszcze odpowiednie przymocowanie czujnika spalania stukowego, bo na bloku silnika jednopunktowego nie przewidziano dla niego miejsca.Ja przyklei貫m kawa貫k p豉skownika z nagwintowanym otworem do bloku .

    Pozdrawiam
  • #14
    celej777
    Level 9  
    Przepraszam 瞠 przez blisko 4 tygodnie pisa貫m. W tym czasie by貫m mi璠zy innymi u elektromechanika samochodowego kt鏎y stwierdzi 瞠 jest jednak immobilizer. Zrobi z nim porz康ek wklejaj帷 chip z kluczyka pod stacyjk (pewny nie jestem czy tam) skasowa b喚dy i ustawi gaz . Poje寮zi貫m kila dni kr鏒kie trasy max 10km by這 ok. Jak przejecha貫m pewnego dnia oko這 20 km zacz掖 strzela, przerywa i gasn望 na gazie jak i benzynie. Taka sytuacja powtarza豉 si kilka razy. Jak chwile ostygnie oko這 10 minut zn闚 odpala na jakie 10 minut. Wymieni貫m 鈍iece, listw zap這now, czujnik po這瞠nia wa逝 (z mojej drugiej sprawnej feli) a zmian nie ma. Pytanie czy to przez immo czy mo瞠 czujnik stukowy 磧e zamocowany?
  • #15
    MartBan
    Level 22  
    Jak ju pali to immo nie winne, wcale nie ingeruje w dalsz prac silnika. Zawory wyregulowa.
  • #16
    celej777
    Level 9  
    Zawory wyregulowane. Teraz problem jak przed zrobieniem immo, "豉pie" na chwile i zaraz ga郾ie.
  • #17
    bart.auto
    Level 20  
    No to mo瞠 transponder si odklei i nie zamyka p皻li
  • #19
    celej777
    Level 9  
    Okaza這 si 瞠 to czujnik po這瞠nia walu - mimo 瞠 jak pisa貫m wcze郾iej sprawdza貫m go. Widocznie zabrak這 mi cierpliwo軼i. Silnik musia by wcze郾iej "zalany" dlatego wymiana czujnika nic nie da豉 zw豉szcza 瞠 z powrotem za這篡貫m poprzedni b璠帷 przekonanym 瞠 to nie w/w czujnik. Warto wspomnie 瞠 od陰czenie immobilizera nic nie da這. Pami皻ajcie warto sprawdzi co 2 razy zanim si to wykluczy. Najbli瞠j rozwi您ania by wi璚 robert199. Temat zamykam.