Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vw passat - dławi się i nikt nie wie co moze być przyczyną

iwona79 03 Sty 2013 21:00 3540 10
  • #1 03 Sty 2013 21:00
    iwona79
    Poziom 2  

Witam, Panowie proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z moim nieszczęsnym VW Passatem, 1,8 z 1997roku. Autko sprawowało sie super , ale od kilku miesiecy nie sposób nim jeździć. Mam sekwencyjną instalację LPG. Od pewnego czasu auto dusi się i dławi, obroty falują , nie da się wyprzedzic, ani przyspieszyć. Ciągle wychodzi błąd przepływomierza. Wybaczcie jeśli cos pomylę (nie znam się) ale z tego co pamietam to wymienione były świece, przewody, silnik krokowy, sonda lambda, przepływomierz 3 razy, przepustnica, jakaś cewka, czyszczone było wszystko, rozbity katalizator...itd Ciągle nie dawało to rezultatów.Gdy jeździł ok na banzynie to gaz mieszał mapę paliwową benzyny i znow po 100 km się zaczynało...kasowano go i znow na 100 km był ok(masakra). Gazownik wymienił parownik, wtryskiwacze gazu 4 szt. filtry itd i nic.
    Przed świetami auto zamarło, nie było ciśnienia na tłokach, silnik trzeba było wymienic. Auto mam 3 dzien i dzieje się to samo, wymieniony silnik, rozrząd i znow...nie da sie jechac. Znów występuje błąd przepływomierza. Co moge jeszcze zrobic?Pomocy bo juz nie mam siły i koszty przerosły jego wartość.

0 10
  • #2 03 Sty 2013 21:25
    Antoni.T
    Poziom 2  

Mysle ze komputer moze byc uszkodzony.

0
  • #3 03 Sty 2013 21:48
    mateusz726642
    Poziom 16  

Podepnij inny komputer. Wtedy się przekonasz.

0
  • #4 03 Sty 2013 22:13
    guard10
    Poziom 28  

Witam,diagnostyka ,diagnostyka i jeszcze raz.Szanowny kolego znajdziesz napewno garaz z oprzyzadowaniem i powiedza ci co w trawie piszczy a nie placic za glupote domoroslych elekrtomechanikow i naciaganie Ciebie na koszty.Pozdrawiam

0
  • #5 03 Sty 2013 22:50
    iwona79
    Poziom 2