Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

A4 B5 - Audi A4 B5 emulator IMMO i problem z diagnostyką VAG.

04 Sty 2013 16:26 17493 16
  • Poziom 10  
    Witam.
    W sterowniku silnika mam wlutowany emulator immobilizera. Problem polega na tym, że podczas diagnostyki nie mogę połączyć się z silnikiem ( z pozostałymi modułami jest połączenie ).
    W wiązce od ECU do licznika mam przecięty zielono-czarny kabelek - domyślam się, że to linia K .
    Puszka IMMO wyjęta całkowicie z auta.
    Spotkał się ktoś z podobnym problemem i wie jak temu zaradzić ?
  • Poziom 23  
    Prawidłowy emulator immo po zamontowaniu ma normalnie diagnostykę z ECU i nie przecina się żadnej linii K-czyli kijowy masz Emu
  • Poziom 23  
    Przywrócić do stanu fabrycznego immo, wyczyścić Ecu, wymienić na inny Emu-ja zawsze robię swoje emu i nigdy nie mam problemu po montażu z diagnoza Ecu w tych samochodach
  • Poziom 10  
    Jest jakiś sposób na sprawdzenie, że emulator, który mam wlutowany jest zły i nie umożliwia diagnostyki? Może problem tkwi w błędnym podłączeniu ?
  • Poziom 23  
    poczytaj o sprzedawanych emu,nie każdy po podłączeniu ma diagnostykę ECU-odepnij emu i zobacz czy masz diagnostykę z ECU
  • Poziom 12  
    Przepraszam za offtop ale ciekawi mnie po co wrzucac emulatory, jak mozna zrobic Immo Off w sterowniku? Pomijam dokodowanie klucza za 1/3 ceny emulatora.
  • Poziom 33  
    Cinek2004 napisał:
    Przepraszam za offtop ale ciekawi mnie po co wrzucac emulatory, jak mozna zrobic Immo Off w sterowniku? Pomijam dokodowanie klucza za 1/3 ceny emulatora.


    Zadam ci jedno pytanie czy kiedykolwiek sam bez niczyjej pomocy wyłączyłeś immo w jakimkolwiek ecu ? Chodzi dokładnie o to że znalazłeś odpowiednie bajty które są za to odpowiedzialne???
    Ktoś wymyślił emu, ktoś je kupuje i montuje. Ktoś zrobił solucje, ktoś ich używa i się chwali jaki to on jest mądry.

    Dla kolegi z problemem dobrze podpowiadają odepnij emu komunikacja wróci. Zrób na oryginał i zgraj cały zestaw z immo lub zrób off w pamięci.
  • Poziom 12  
    Nie wylaczalem Immo, bo nie bylo takiej potrzeby. Zadalem tylko pytanie po co montowac emulator w aucie, w ktorym mozna Immo wylaczyc programowo. Czy jest to jakis nietypowy sterownik i jest w nim problem aby to zrobic?
  • Poziom 10  
    yaaro napisał:

    Dla kolegi z problemem dobrze podpowiadają odepnij emu komunikacja wróci. Zrób na oryginał i zgraj cały zestaw z immo lub zrób off w pamięci.


    Jeżeli odepnę emulator nie będę mógł uruchomić samochód.
    Mógłbyś mi powiedzieć co należy zrobić żeby po wywaleniu emulatora auto normalnie odpalało? Na pewno muszę ponownie umieścić puszkę IMMO w aucie ale co dalej?
  • Poziom 33  
    Cinek2004 napisał:
    Nie wylaczalem Immo, bo nie bylo takiej potrzeby. Zadalem tylko pytanie po co montowac emulator w aucie, w ktorym mozna Immo wylaczyc programowo. Czy jest to jakis nietypowy sterownik i jest w nim problem aby to zrobic?


    Pomyśl jesteś mechanikiem, nie masz programatora ani kabla którym to zrobisz. Kupujesz emulator dasz rade wlutować bo wystarczy sama lutownica. Przy niektórych emu masz zrobić pod nie ecu i tez tego nie zrobisz.
  • Poziom 12  
    W dzisiejszych czasach mechanik bez laptopa chyba nie ma racji bytu :)
    OK, rozumiem o czym piszesz. Odbieglismy od tematu.
  • Poziom 27  
    A ma kolega moze połaczona linie W z linia K ? bo jesli niema puszki immobox i jest emu no to komunikacji nie bedzie ;-) musisz je połaczyc razem i bedzie ok,lub zrób sobie przycisk(przełacznik)na lini kodowej sygnał z emu potrzebny jest na sekunde dosłownie rozruch pózniej emu mozesz odłaczyc i auto bedzie pracowało normalnie do ponownego odpalenia uporzadkuj te dwie sprawy i bedziesz miał komunikacje oraz zabezpiecznie ;-)

    Dodano po 38 [minuty]:

    Na marginesie jak mozesz podaj nr.sterownika
  • Poziom 12  
    15darekvw napisał:
    A ma kolega moze połaczona linie W z linia K ? bo jesli niema puszki immobox i jest emu no to komunikacji nie bedzie ;-)


    Dokładnie, K-linia jest na pinie 10, a W-linia jest na 9 pinie.
    Połącz te piny razem w kostce od białej puszki immi i powinna być komunikacja ze sterownikiem silnika, bez względu na to czy immo jest odblokowane lub zablokowane. A4 B5 - Audi A4 B5 emulator IMMO i problem z diagnostyką VAG.
  • Poziom 10  
    Digi-Tech napisał:
    15darekvw napisał:
    A ma kolega moze połaczona linie W z linia K ? bo jesli niema puszki immobox i jest emu no to komunikacji nie bedzie ;-)


    Dokładnie, K-linia jest na pinie 10, a W-linia jest na 9 pinie.
    Połącz te piny razem w kostce od białej puszki immi i powinna być komunikacja ze sterownikiem silnika, bez względu na to czy immo jest odblokowane lub zablokowane.


    Łączyłem razem linie i dalej połączenia nie było.

    Digi-Tech napisał:
    zrób sobie przycisk(przełacznik)na lini kodowej


    Jak zaznaczyłem wcześniej mam w wiązce od ECU do licznika przecięty zielono-czarny kabelek - domyślam się, że to linia K .
    W związku z tym spróbuję wstawić 2 przełączniki - jeden, który będzie odcinać zasilanie dla emulatora po uruchomieniu samochodu a drugi, który będzie łączyć ten przecięty zielono-czarny kabelek.
    Czy oprócz tego muszę jeszcze przy puszce IMMO zewrzeć linię W i K ? Czy wtedy będzie to już zbędne?
  • Poziom 27  
    Sprawa jest dosc prosta i mysle ze niema tu co duzo pisac emulator podłacz przy kostce od immobox zewrzyj linie K i W i po temacie.
  • Poziom 10  
    Problem rozwiązany.

    Wstawiłem włącznik między zasilanie emulatora.
    Serdeczne dzięki wszystkim chętnym za pomoc a w szczególności koledze yarro.