Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

philips 14pt135b/58p - wymiana trafa

przysniciel 09 Lut 2005 19:11 904 5
  • #1 09 Lut 2005 19:11
    przysniciel

Poziom 19  

witam, jestem zielony w temacie i potrzebuje odpowiedzi jak dla mojej babci. Trzeba wymienic w tym tv trafo ( tak powiedzieli w jakims serwisie), wlaczam telewizor, dioda sie zaswieca ale nie ma obrazu, , pomyslalem ze moge to zrobic sam tylko mam pare pytan:

1. czy wystarczy te trafo wylutowac i wlutowac drugie?
    2. gdzie najtaniej kupic trafo?
    3. od czego sa te 2 pokretelka z boku?
    4. sprawdzalem miernikiem i tam gdzie powinny byc przejscia na uzwojeniach - sa, czy moze byc pomimo tego walniete?

prosze o wyrozumialosc i konkretna odpowiedz :)

temat przeniesiony z 'TV"
    [remot]

0 5
  • #2 09 Lut 2005 21:14
    elexor
    Poziom 24  

najpierw trzeba znależ przyczyne, a pużniej wymienić uszkodzoną część, na Twoim miejscu dał bym serwisowi taniej Cię to wyniesie

0
  • #3 09 Lut 2005 21:53
    kordzio
    Poziom 18  

witam
    najpierw napisz:
    czy widać w szyjce kineskopu że świec i(włącz telewizor zgaś światło i sprawdź}

czy słychać po podłączeniu anteny głos?
    pozdrawiam
    kordzio

0
  • #4 09 Lut 2005 23:47
    przysniciel

Poziom 19  

szyjka nie swieci, glosu tez nie slychac ale to pewnie dlatego ze jest cos w rodzaju squelcha, jak nie ma ustawionego programu to odcina dzwiek, jeszcze jedno pytanko, znalazlem takie trafo za 50zl, w innym sklepie kosztuje 89zl, a w trzecim 108zl, jak bym wstawil te najtansze to duza bedzie roznica? :)
    dzieki

0
  • #5 10 Lut 2005 10:24
    DiZMar
    Poziom 43  

Myślę, że jeżeli jesteś zielony w temacie to nie bierz sie za samodzielną wymianę trafa WN.
    Po pierwsze aby je wyjąć i włożyć nowe trafo to potrzebna lutownica ale nie tylko, bo i odsysacz lub taśma rozlutowująca.