Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dyplom technik elektronik, matura, SEP - gdzie praca ? zachód ?

05 Sty 2013 23:06 2673 9
  • Poziom 30  
    Witam

Jestem po technikum elektronicznym, posiadam dyplom potwierdzający w zawodzie technik elektronik, uprawnienia SEP do 1kV, świadectwo maturalne.

Obecnie jestem na studiach Elektronika i Telekomunikacja.

Gdzie mogę znaleźć pracę po technikum ?
    Czy mogę szukać pracy w zawodzie za granicą ?
  • Poziom 27  
    Bardzo dużo pracy jest dla elektryków w Niemczech. Jak masz uprawnienia tym lepiej ale przyda się jeszcze język chociaż komunikatywnie.
  • Poziom 12  
    To nie nowość.... U nas to co najwyżej garba się dorobisz.
    Życzę wytrwałości w nauce obcego języka.
  • Poziom 15  
    Tylko nieco ciężko pracować za granicą i studiować w Polsce.
    Z samym tytułem Technika jest dużo pracy w różnych firmach montażowych od alarmów, kamer, TV satelitarnych, itp.
    Poszukaj tutaj : http://www.jobleer.pl/
  • Poziom 27  
    Ciężko jest się teraz wybić w Polsce z własną firmą. Konkurencja ogromna a i opłaty duże sam musisz się ze wszystkim zmagać. Na etacie jest o tyle lepiej, że nie obchodzi Cię nic poza pracą, przychodzisz po pracy i masz święty spokój, a mając własną firmę zawsze się czymś martwisz zleceniami kontraktami przetargami itp. A co do konkurencji to jedni płacą ZUS podatki i inne, a inni robią tanio szybko bez papierków i z taką konkurencją uczciwie działająca firma ma bardzo ciężko. Ludzie niestety w kryzysie szukają tanich fachowców, co nie znaczy dobrych. Za granicą jest lepiej. Człowiek pracuje sporo ale taki Niemiec umie docenić uczciwą pracę i są godne zarobki. No chyba, że pracujesz za granicą u Polaka tego nie polecam.
  • Poziom 9