Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

jaguar stype 3.0 - Wysokie obroty w czasie jazdy na luz/ bieg jałowy.

damian100 06 Jan 2013 11:20 2856 6
    damian100
    Level 9  
    Mianowicie polega on na tym, że silnik wchodzi na wysokie obroty po wciśnięciu sprzęgła w czasie jazdy, po zatrzymaniu się nawet gdy nadal jest wciśnięte sprzęgło obroty spadają.

w czasie postoju obroty na ludzie ma prawidłowe w czasie jazdy jak się da sprzęgło to obroty sa 2000 lub więcej np.2500

co jest przyczyną ? prosze o pomoc.
    nie jestem zawodowym mechanikiem tylko raczej pasjonatem
    tak z kolegą sobie czasem grzebiemy dla relaksu i takie sprawy jak wymiana oleju, klocki chamulcowe, wymiana tarczy sprzegłowej to nie problem ale z tym to totalna nie wiadoma, prosze o momoc.

zapala normalnie obroty prawidłowe
    żałosna udręka
    Level 33  
    Na początek sprawdż pod względem obcego powietrza. Nieszczelność będzie niewielka i trudno będzie ją zlokalizować. Wszystkie wężyki od kolektora ssącego odłączaj i zaślepiaj itd. Szukasz pomiędzy przepustnicą i silnikiem.
    damian100
    Level 9  
    Szczelność sprawdzałem i jest ok
    moim zdaniem to nie to.
    wydaje mi się że przyczyna jest inna

Moim zdaniem kluczowa sprawa to to że na wcisniętym sprzęgle w czasie jazdy kręci wysokie obroty a na postoju przy wcisniętym sprzegle nie.
    Strasznie mnie to deprymuje, nie spotkałem się z takim czyms.
    żałosna udręka
    Level 33  
    Czy pedał sprzęgła ma jakiś związek? Czy jak wyrzucisz na luz w czasie jazdy, na niewciśniętym pedale sprzęgła to obroty też są za wysokie? Jaką metodą sprawdziłeś szczelność podciśnien?
    damian100
    Level 9  
    Witam!