Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

b5 audi a4 - opis pinów silniczka szyb, podłączenie na ''krótko''

07 Sty 2013 13:01 4626 3
  • Poziom 9  
    Witam, mam audi a4 z 95 roku i wkurzało mnie że wszystkie szyby mam na korbki więc kupiłem zestaw z allegro uniwersalny- silniczki przyciski okablowanie, ale działanie takiego zestawu pozostawia wiele do życzenia, słabe silniczki wolno chodzi ponieważ te silniczki tak jakby kręcą mechanizmem zamiast korbki, problemy z umocowaniem silniczków. A zestaw ten wygląda tak:
    b5 audi a4 - opis pinów silniczka szyb, podłączenie na ''krótko''
    b5 audi a4 - opis pinów silniczka szyb, podłączenie na ''krótko''
    to wszystko mam podłączone że jak włącze zapłon to świecą się przyciski i można otwierać i zamykać.

    Pomyślałem że pod tą działającą instalację podłącze oryginalne silniczki więc kupiłem zestaw który wygląda mniejwięcej tak:

    b5 audi a4 - opis pinów silniczka szyb, podłączenie na ''krótko''

    pochodzi on z audi po drugim lifcie, oczywiście na dwoje drzwi.

    i teraz taki mój problem i pytanie- do silniczka tego uniwersalnego dochodzą dwa kable czarny i czerwony,
    a do ori silniczków to jak dobrze zobaczyłem na szybkiego to chyba z 6 kabelków,
    jak mógłbym podłączyć te kabelki do tych dwóch przewodów żeby to zadziałało?
    Wie ktoś które przewody w kostce ori silniczka za co odpowiadają?
  • Pomocny post
    Specjalista grupy V.A.G.
    Nie ma tam takich styków - przewody od silniczka nie są wyprowadzone do złącza. Musisz podpiąć się pod płytkę w środku silniczka.
  • Poziom 9  
    Czy do tego trzeba jakoś rozbierać silniczek?
  • Poziom 43  
    Jak zasilisz moduły silników to dasz radę je uruchomić (sterowanie naprzemienne plusem/masą) Poszukaj sobie schematu i działaj.