Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
MetalWork
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sterownik zamka central.BX10 - Brak napięcia wychodzącego na siłownik bagażnika.

07 Sty 2013 20:09 4473 7
  • Poziom 17  
    Witam serdecznie.
    Jakiś czas temu kupiłem sterownik centralnego zamka z pilota do mojego samochodu VW Polo 6N. Centralka NoName natomiast zauważyłem że schemat jest identyczny jak w BX10. Centralkę podłączyłem prawidłowo, drzwi otwierają się i zamykają natomiast mam problem z otwieraniem klapy bagażnika. Na dziesiątym, różowym przewodzie, wychodzącym z centralki w zależności od konfiguracji zworkami, powinien pojawić się ,,+" lub ,,-". Niestety nie pojawia się żaden z tych biegunów.
    Dodam, że przy montażu centralki przypadkowo wyleciała mi ta zworka zanim jeszcze wszystko podłączyłem, dzisiaj dopiero zamontowałem siłownik klapy bagażnika i włożyłem zworkę na miejsce. Włożyłem ją w sposób równoległy do zworki wyboru trybu zamka pneumatycznego lub elektrycznego (3-0,5sek.)
    Myślę że ze względu na koszt tego sterownika nie opłacało by się odsyłać go na gwarancję. Po wciśnięciu przycisku na pilocie który ma służyć do otwarcia bagażnika, świecą się kierunki i oczywiście słychać przekaźnik w sterowniku.
    Czy w dobry sposób włożyłem zworkę?
    Masa siłownika jest dobra, po podaniu napięcia bezpośrednio na przewód klapa się otwiera.
  • MetalWork
  • Poziom 20  
    Obawiam się, że to wyjście niskoprądowe, do którego musisz podłączyć siłownik poprzez przekaźnik.
  • Poziom 28  
    Przekaźnik pyka ale od kierunków! Wyjście jak pisze Schizma np. na ULN2003.
    Też zdarzyło mi sie podłączyć wyjście na bagażnik bezpośrednio do siłownika i układ był do wymiany.
    Rozkręć sterownik, po ścieżce od wyjścia na bagażnik dojdziesz do układu i naciśnij na przycisk otwarcia bagażnika, jednocześnie sprawdź czy pojawia się napięcie na odpowiedniej nóżce układu. Jeżeli nie to układ do wymiany.
  • MetalWork
  • Poziom 9  
    Chciałbym podpiąć się pod ten temat. Posiadam podobny sterownik w wersji BX20. walczyłem z nim dzisiaj kilka godzin i się poddałem.
    Chcę go podłączyć w VW polo 6N rocznik 1999. Na kostce wchodzącej do pompki od centralnego zamka - pneumatycznego (w bagażniku)mam następujące stany:

    1. Pin to czerwono -biały = stały +
    2. Pin -pusty
    3. Pin - brązowy (pewnie masa)
    4. Pin - czarno -czerwony (+ gdy auto otwarte, - gdy auto zamknięte)
    5.Pin- pusty
    6. Pin -pusty
    7.Pin - szaro-czerwony (+ gdy auto zamknięte)
    8. Pin- brązowy (pewnie masa)
    9. Pin - pusty
    10. Pin szaro-czarny = stały +
    11 i 12 pin - pusty

    Chcę podłączyć sterownik carprotect bx -20. Przewody w sterowniku są następujące:

    - czarny (podłączam do masy)
    - czerwony (podłączam do czerwono -białego w pompce)
    - 2 niebieskie (podłączam do kierunkowskazów)
    a dalej zaczynają się schody:

    - pomarańczowy
    - pomarańczowo - czarny
    - biały
    - biało-czarny
    - zółty
    -żółto -czarny

    Schematy do połączeń:

    Sterownik zamka central.BX10 - Brak napięcia wychodzącego na siłownik bagażnika.

    Ma ktoś może pomysł co z czym połączyć aby działało? Zworke przestawiłem na 3,5 s.]Link[/url]
  • Poziom 12  
    przecinasz przewód czarno-czerwony PIN 4 i podpinasz sterowanie jak na schemacie F5
  • Poziom 9  
    bryczek11 napisał:
    przecinasz przewód czarno-czerwony PIN 4 i podpinasz sterowanie jak na schemacie F5


    czyli w skrócie:
    - biało-czarny łączę z pomarańczowym (sterownik)
    - biały ze sterownika łączę z czarno-czerwonym w chodzącym do pompki
    - żółty łączę z masą
    - pomarańczowo -czarny ze sterownika łączę z czarno-czerwonym idącym do przełącznika w klamce

    dobrze to odczytuje???
  • Poziom 9  
    Wszystko śmiga. Podziękował:)