Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zwykła antena siatkowa ze wzmacniaczem a podłączenie do tunera komputerow

luk1don 08 Sty 2013 18:47 2394 2
  • #1 08 Sty 2013 18:47
    luk1don
    Poziom 2  

Witam

Wiem, że to bardzo głupie pytanie, aż sam się wstydzę, ale jestem laikiem:

Chcę podłączyć zwykłą antenę - tę siatkową popularną co wszyscy mieliśmy ze wzmacniaczem, tym z regulowanym pokrętłem przy wtyczce antenowej (tam chyba jest 12V na wyjściu) do tunera komputerowego na USB DVB-T Not Only TV LV5T Deluxe.

Czy się nic nie "spali" w tunerze ani tym bardziej w komputerze? Tam nie ma czasami tylko 5V gdzieś, itp.?

Mam zero sygnału na tej antenie a wzmacniacza z nią nie wkładałem jeszcze do gniazdka... (na tej małej antence też wiadomo zero sygnału, chyba tuner nie jest uszkodzony, bo nowy ze sklepu odfoliowany).

Do tej anteny siatkowej wystarczy kupić nową "puszkę" na standardy DVB-T czy ta "pucha" od niej co była na analog wystarczy?

Pewnie się ośmieszyłem, ale raz się żyje:)

Pozdrawiam

0 2
  • #2 08 Sty 2013 19:16
    SP5ANJ
    VIP Zasłużony dla elektroda

Witam.

luk1don napisał:
    Chcę podłączyć zwykłą antenę - tę siatkową popularną co wszyscy mieliśmy ze wzmacniaczem, tym z regulowanym pokrętłem przy wtyczce antenowej (tam chyba jest 12V na wyjściu) do tunera komputerowego na USB DVB-T Not Only TV LV5T Deluxe.

To podłącz.

Cytat:
    Czy się nic nie "spali" w tunerze ani tym bardziej w komputerze?
    Jeżeli masz poprawnie podłączony "separator" napięcia zasilania - to nic się nie stanie.

Cytat:
    Mam zero sygnału na tej antenie a wzmacniacza z nią nie wkładałem jeszcze do gniazdka...

Zapomniałeś napisać z jakiego nadajnika będziesz odbierał sygnały TV i gdzie masz zainstalowaną antenę/odbiornik.
    Czytaj Regulamin pkt 3.1.15.

Cytat: