Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

mercedes w 203 - nie gaśnie lewa żarówka pozycyjna

danny1002 09 Sty 2013 06:28 3066 9
  • #1 09 Sty 2013 06:28
    danny1002
    Poziom 2  

Witam wszystkich użytkowników zarejestrowałem się tu bo mam taki problem w mercedesie w 203 z 2001 r po wyjęciu kluczyka ze stacyjki lewa postojowa nie gaśnie całkiem tylko się żarzy .Byłem u jednego elektryka za bardzo nie wiedział co z tym może być nie tak ,ale w końcu wydumał że to coś w przełączniku świateł się przepaliło i zasugerował wymianę.Kupiłem i wymieniłem ale problem pozostał .Na mój rozum to jakieś zwarcie tylko nie znam się na elektryce i nie wiem jak to się sprawdza i gdzie.Proszę o podpowiedź.

0 9
  • Sklep HeluKabel
  • #2 09 Sty 2013 07:49
    cyferblat
    Poziom 23  

Jeżeli żarówka świeci , to nie ma zwarcia tylko dostaje napięcie zasilania z akumulatora .
    Do żarówki dochodzą dwa przewody . Miernik uniwerslany kosztuje 15 zł . Trzeba ustawić na nim pomiar napięcia stałego i szukać na tych przewodach .Każdy przewód ma swój początek i koniec - tam trzeba szukać . Po drodze może być jakiś przełącznik (np.stacyjka) . Może gdzieś dotyka przewodu z zasilania - w końcu i tak te przewody dojdą do akumulatora . Trzeba szukać od żarówki do akumulatora.

0
  • Sklep HeluKabel
  • #3 09 Sty 2013 10:27
    hubertbaran
    Poziom 16  

wyjmij tylna lampę zobaczysz dlaczego świeci, z reguły wszystko sobie tam ładnie gnije.

0
  • #4 10 Sty 2013 00:36
    Gerri
    Spec od Mercedesów

hubertbaran napisał:
    wyjmij tylna lampę zobaczysz dlaczego świeci, z reguły wszystko sobie tam ładnie gnije.

Możesz mi wytłumaczyć jaki związek ma tylna lampa w tym konkretnie aucie ze świeceniem przedniej?