Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

pralka polar pdp 885 - cieknie czujnik temperatury (ze środka)

nowykwadratowy 09 Sty 2013 20:18 3129 7
  • #1 09 Sty 2013 20:18
    nowykwadratowy
    Poziom 2  

Mam problem ze starą pralką Polar pdp 885, po włączeniu, gdy pralka zaczyna nabierać wody ze środka kostki załączonej na zdjęciu zaczyna wyciekać woda (jest to chyba czujnik temperatury, ale nie znam się na tym zbyt dobrze). Nie jest to duży strumień, ale po 15 min robi się spora kałuża. Czy można jakoś temu zaradzić? Jak wyciągnąć tę kostkę tak żeby niczego nie uszkodzić? Uszczelka dookoła zdaje się trzymać dobrze.

Z góry dziękuję za wszelką pomoc!

0 7
  • #2 09 Sty 2013 21:06
    Zbych034
    Poziom 36  

Wyjmujesz czujnik następnie gumę, czyścisz i składasz wszystko ponownie na butapren.

0
  • #3 09 Sty 2013 21:17
    nowykwadratowy
    Poziom 2  

Siedzi mocno, mam po prostu szarpnąć z całej siły do tyłu?

0
  • Pomocny post
    #4 09 Sty 2013 21:36
    machefi
    VIP Zasłużony dla elektroda

Podważyć delikatnie wkrętakiem najpierw jedną stronę blaszki , potem drugą... A w ogóle to łożyska Ci leżą , chyba że te zacieki to stara sprawa . No i przyjrzyj się dokładnie czy rzeczywiście wyciek wody to z tego termostatu , bo nie wydaje mi się .

0
  • #5 09 Sty 2013 22:14
    nowykwadratowy
    Poziom 2  

Na pewno ciekło z termostatu. Dzięki Twojej radzie udało mi się to podważyć. Bęben przetarł stal czujnika (widać na zdjęciu) pewnie to wina łożyska, które faktycznie siadło. Jak rozumiem muszę wymienić teraz i łożysko i czujnik? Same problemy z tą pralką.

0
  • #6 09 Sty 2013 23:44
    movzx
    Poziom 39  

nowykwadratowy napisał:
    Same problemy z tą pralką.
    Taa... kup nową, jak wtedy padnie moduł sterujący albo skończą się łożyska (niewymienialne) to będziesz zbierał szczękę z podłogi jak zobaczysz cenę naprawy :)

0
  • #7 10 Sty 2013 18:58