Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Windows 8 - skype, sklep, kalendarz

angelus866 10 Sty 2013 12:10 1308 2
  • #1 10 Sty 2013 12:10
    angelus866
    Poziom 10  

    Witam serdecznie,
    temat był już poruszany na forum, ale niestety nie znalazłem rozwiązania. Po kilku dniach użytkowania systemu Windows8 nagle nie mogę z poziomu kafelków wejść do Sklepu, Kalendarza. Konto @windowslive.com posiadam-aktywne. Loguje się do systemu z konta lokalnego i przy próbie przełączenia się na konto Microsoft otrzymuje komunikat - w tej chwili nie można się przełączyć, w razie występowania tego błędu później wystukaj problemy z siecią na ekranie głównym - i tak cały czas. Oczywiście problemów z siecią nie ma. Pisaliście o antywirusie - Avast. Próbowałem z wyłączeniem go, a nawet z odinstalowaniem go (z usunięciem wpisów w rejestrze) - brak poprawy oraz za pomocą programu aswclear. Znalazłem informacje, że po zainstalowaniu messengera komuś się "samo naprawiło". Sprawdziłem i to podejście - bez rezultatów. Założyłem nowe konto użytkownika i na nim również nie można się przełączyć na konto Microsoft. Przy zakładaniu nowego użytkownika, przy próbie wybrania konta Microsoft a nie lokalnego - również sytuacja się powtarza.
    Ma ktoś może jeszcze jakiś pomysł co zrobić z tym fantem?

    Pozdrawiam,
    angelus866

    0 2
  • #2 11 Sty 2013 06:53
    iagre
    Poziom 35  

    Jakie połączenie z internetem? Sprawdź ustawienia firewala.

    0
  • #3 11 Sty 2013 10:33
    angelus866
    Poziom 10  

    Połączenie z internetem - w pracy "kablowe" - TPSA, w domu wifi (ani tu ani tu nie działa).
    Sprawdziłem ustawienia zapory - zarówno sklep jak i inne aplikacje związane z kontem Microsoft nie są blokowane. Na routerze nie ma zapory, w przypadku pracy - na modemie również nie ma - więc w rachubę wchodzi tylko zapora systemowa i ewentualnie antywirus. Wyłączyłem na chwilę zaporę systemową i na odinstalowanym antywirusie sprawdziłem ponownie - dalej bez pozytywnych rezultatów

    Dodano po 1 [godziny] 31 [minuty]:

    Próbowałem również za pomocą metody:
    wiersz poleceń
    sfc /scannow

    skan zakończył się sukcesem

    dism /online /cleanup-image /restorehealth
    za pierwszym razem nie uruchomił się z powodu błędu, po 2 restarcie poszedł i zakończył się sukcesem

    WSReset.exe
    Uruchamia się zielone okno sklepu i "klepaczka" w lewym górnym rogu ekranu i koniec - reasumując po tej operacji również bez zmian.

    0
  Szukaj w 5mln produktów