Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

STAR DIAGNOSIS MB - brak komunikacj z autem

mazda323c 10 Jan 2013 20:42 13410 12
  • #1
    mazda323c
    Level 19  
    Witam posiadam sprzet jak w temacie ale chinski dzialam na nim kilka lat bez problemów, zakupilem dysk twardy z oprogramowaniem xetry i deweloperem z roku 2012 przelozylem dysk i program uruchamia sie bez problemu lecz podzczas polaczenia sie z autem wykakuje błąd oprogramowania, dodam jeszcze ze po HHT komunikuje sie . Przerabial ktos taki temat pomoze ktos w tej kwesti za rozsadne pieniadze. sprzet to IBM t30 i glowica C3(stara)
  • #2
    car centre
    Level 18  
    Rozumiem że zakupiłeś sobie nowe oprogramowanie do MB star C3 i sprzęt nie działa teraz za wyjątkim HHT.
    Wydaje mi się że nowe oprogramowanie masz do C4 i ono się nie zgrywa ze starą głowicą C3. Skontaktuj się z którymś z rozgarniętych dystrybutorów MB star i zorientuj się czy oprogramowanie z 2012roku chodzi z głowicą C3 - moim zdaniem nie chodzi i to jest twój problem.
  • #3
    mazda323c
    Level 19  
    Witam ponownie ktos mi podesłal link jak usunac ten problem , udało sie moge komunikowac sie z autem lecz mam jeszcze jedno pytanie dlawas posiadam oprogramowanie dewelopera które nie dziala czy jakies podpowiedzi z waszej strony?
  • #4
    avandgarde
    Level 11  
    Żle wygenerowane klucze.
  • #5
    cezera2
    Level 9  
    Witam,

    Zakupiłem z allegro star diagnosis c4 i mam problem kontakt z sprzedającym jest na chwilę obecną niemożliwy.

    problem polega na tym że próbuje zdiagnozować najnowszego MB actrosa, odpalam program XENTRY wybieram właściwy model ciężarówki wszystko idzie ładnie i zaczyna diagnozować na głowicy na wyświetlaczu w sd connect widzę zmianę takiej ikonki i słychać coś w niej tyka czyli pracuje ale w Xentry po chwili wywala mi żeby włączyć zapłon i nie chce zdiagnozowac a zapłon mam włączony o co może chodzić?

    daje foto
    http://imageshack.us/photo/my-images/14/vim7.jpg/
  • #6
    Gerri
    Mercedes specialist
    W oryginalnej SD jest w prawym górnym rogu ekranu "ikonka z zapłonem" - po jej kliknięciu program idzie dalej.
  • #7
    cezera2
    Level 9  
    Gerri wrote:
    W oryginalnej SD jest w prawym górnym rogu ekranu "ikonka z zapłonem" - po jej kliknięciu program idzie dalej.


    Tak jest zaznaczam ją i klikam dalej i i diagnozuje dalej potem woła o nr FIN wklepuje VIN ciężarówki i daje dalej idzie dalej potem wywala takie coś http://imageshack.us/photo/my-images/838/xyi7.jpg/ potem robie krótki test i testuje się z 5 min a na koniec pokazuje mi błędy wszystko na czerwono (tzn. wykrzykniki z boku) ale jak chce się połączyć np. z silnikiem to wywala że nie można połączyć http://imageshack.us/photo/my-images/687/vn2p.jpg/

    czyli tak jakby się nie łaczył
  • #8
    _Megamax_
    Level 18  
    Nie przyszło do głowy podpiąć pod inne auto ? może GM ma uwaloną gałąź diagnozy .
    Dodam , że trzy dni temu robiłem takiego actrosa i auto jeździło ,tylko MSF i wszystko co pod nim wisi nie działało , a i brak komunikacji !

    Jak byś zrobił PrtScr , zamiast zdjęcia , to było lepiej widać wszystko .
    Co się dzieje z "Misiem" ?
  • #9
    cezera2
    Level 9  
    _Megamax_ wrote:
    Nie przyszło do głowy podpiąć pod inne auto ? może GM ma uwaloną gałąź diagnozy .
    Dodam , że trzy dni temu robiłem takiego actrosa i auto jeździło ,tylko MSF i wszystko co pod nim wisi nie działało , a i brak komunikacji !

    Jak byś zrobił PrtScr , zamiast zdjęcia , to było lepiej widać wszystko .
    Co się dzieje z "Misiem" ?


    Atego II idzie przeskanować sprintera już nie wywala "Komunikacja z modułem sterującym EZS nie mogła zostać ustanowiona" ale ponoć w sprincie po lifcie trzeba skanować po VIN-ie bo inaczej go nie wykryje, nie wiem być może tak jest sprinta pod ręką już nie mam aby to sprawdzić, natomiast sprawdziłem na Atego 2 i tam działa więc niby interface sprawny tylko czemu na 2 najnowszych actrosach nie idzie? nie wykrywa zapłonu przecież powinno go wykrywać bo w xentry taki model jest.
  • #10
    czester11
    Level 13  
    cezera2 wrote:
    _Megamax_ wrote:
    Nie przyszło do głowy podpiąć pod inne auto ? może GM ma uwaloną gałąź diagnozy .
    Dodam , że trzy dni temu robiłem takiego actrosa i auto jeździło ,tylko MSF i wszystko co pod nim wisi nie działało , a i brak komunikacji !

    Jak byś zrobił PrtScr , zamiast zdjęcia , to było lepiej widać wszystko .
    Co się dzieje z "Misiem" ?


    Atego II idzie przeskanować sprintera już nie wywala "Komunikacja z modułem sterującym EZS nie mogła zostać ustanowiona" ale ponoć w sprincie po lifcie trzeba skanować po VIN-ie bo inaczej go nie wykryje, nie wiem być może tak jest sprinta pod ręką już nie mam aby to sprawdzić, natomiast sprawdziłem na Atego 2 i tam działa więc niby interface sprawny tylko czemu na 2 najnowszych actrosach nie idzie? nie wykrywa zapłonu przecież powinno go wykrywać bo w xentry taki model jest.


    Oryginalna Star Diagnoza automatycznie czyta numer nadwozie. Proponował bym wykonać diagnostykę starki albo przeinstalować Xentry
    Jest to Clon wiec pod uwagę możesz wziąsc też uszkodzone multplexera
  • #12
    cezera2
    Level 9  
    Na tym dellu 630 jest zainstalowane xentry wersja 07/2012 z językiem polskim

    jaka jest obecnie najnowsza wersja xentry w polskim języku?

    skąd ją zdobyć? czy podpasuje do mojej głowicy sd connect C4?

    albo chociaż jak zrobić reinstalkę obecnej wersji 07/2012? żadnych płyt nie dostałem wszystko było już na dellu zainstalowane.
  • #13
    namadar
    Level 11  
    Witaj,

    Xentry jest wielojęzyczne, zależy jaki język wybierzesz przy instalacji.
    Najnowsza wersja to 7.2013 ... lecz jest problematyczna w instalacji, choc nie niemozliwa ;).
    Mniej problemowa jest 1.2013, a najmniej 11.2012.
    C4 pasuje spokojnie do najnowszych wersji, C3 też.
    Google pomaga zdobyc najnowsza wersje bez problemu.
    Ile aut z 2013 masz do zdiagnozowania ?


    Pozdrawiam,
    Namadar