Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Hyundai Tucson 2.0 CRdi 140KM '07 - po odpaleniu dusi się i gaśnie

zyga41 10 Jan 2013 20:42 11001 11
  • #1
    zyga41
    Level 2  
    Problem wygląda następująco, po odpaleniu silnika nie wchodzi na obroty i gaśnie nie wykazuje błędów a na samej listwie brak ciśnienia. pompa sprawdzona
  • #2
    kajaba autoserwis
    Level 29  
    Po odpaleniu jak szybko gaśnie? Przelewy jak?
  • #3
    zyga41
    Level 2  
    natychmiast przelew pod ciśnieniem
  • #4
    Ciumel28
    Level 9  
    Witam. Mam ten sam problem. Odpala odrazu sie dusi i gaśnie. Po podpieciu komputera nic nie ma żadnych bledow.... Filtr paliwa nowy. Ma ktoś moze pomysł na ta usterek??? Tucson 2.0crdi 2006rok.
  • #5
    zyga41
    Level 2  
    mechanik po sprawdzeniu praktycznie wszystkiego stwierdził przytkany kolektor ssacy po przeczyszceniu problem zniknoł.
  • #6
    Ciumel28
    Level 9  
    dziekuje za pomoc.jutro biore sie za niego od rana i zdejme kolektor i zobaczymy co tam sie ryje.pozdrawiam
  • #7
    rychol2
    Level 2  
    Mam pytanie czy faktycznie po przeczyszczeniu kolektora ssącego problem zniknął, u mnie objawy są podobne odpala ,nie reaguje na gaz, dusi sie, nie wiem co zdiagnozują mechanicy ale pewno jakieś czary. pozdrawiam i proszę o podpowiedź.
  • #8
    Ciumel28
    Level 9  
    Witaj. nie czyszczenie kolektora nic nie dalo strata czasu.... za takie zachowanie odpowiadal zawor EGR. elektrycznie nie pokazywal nic ale jak go odkrecisz. te 4 srubki to tam jest taki talerzyk ze sprezyna i tam sie on blokuje.trzeba to rozebrac wyczyscic i nasmarowac.i poskladac i wszystko gra.....
  • #9
    fuelinyourblood
    Level 35  
    Egr, przepływka, rozrzad. Czestym przypadkiem jest odpadajaca farba w zbiorniku która zatyka pompe paliwa, filtr i przewody. Zmierz cisnienie paliwa przed pompa CR. Powinno byc ok 2 Bar.
  • #11
    melas
    Level 30  
    I sprawdź ciśnienie w oponach...Przecież napisałeś w pierwszym poście brak ciśnienia na CR tam szukaj przyczyny ma byc stabilne 250 barów na jałowym.
  • #12
    rychol2
    Level 2  
    Witam.
    Już po naprawie, był to zawór egr, po przeczyszczeniu jest ok. koszt naprawy 280 zł .Dzieki za podpowiedź.pozdrawiam