Witam, proszę podpowiedzcie mi odnośnie Clio 2, 1998r. 1.4 8V 75KM, poprzedni "fachowcy" wymienili silnik , co się okazuje silnik który zamontowany to 1.6 8v 90KM, K7M 745, w aucie jest problem na zimnym silniku nierówno pracuje i gaśnie, sprawdzone luzy zaworowe i wyregulowane - na dolotowych było 0,35 teraz jes już 0,15, a wylotowe mają 0,25.
Cewki wymienione i przewody. Umyta przepustnica. Czujnik temperatury mierzy dobrze, w sterowniku brak błędów. Robiłem też przyuczanie po umyciu tej przepustnicy . Map sensor na wolnych obrotach mierzy ok 350mbar. Czujnik położenia wału nowy. Auto posiada LPG instalację sekwencyjną. Robiłem też próbę aby w instalacji nie było gazu , zakręcając butlę i wypalając gaz będący w listwie gazowej.
Czy szukać problemu w sterowniku , może ktoś miał do czynienia z taką "rzeźbą" ??
Cewki wymienione i przewody. Umyta przepustnica. Czujnik temperatury mierzy dobrze, w sterowniku brak błędów. Robiłem też przyuczanie po umyciu tej przepustnicy . Map sensor na wolnych obrotach mierzy ok 350mbar. Czujnik położenia wału nowy. Auto posiada LPG instalację sekwencyjną. Robiłem też próbę aby w instalacji nie było gazu , zakręcając butlę i wypalając gaz będący w listwie gazowej.
Czy szukać problemu w sterowniku , może ktoś miał do czynienia z taką "rzeźbą" ??