Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zmienna integer C#. Zapis i odczyt. Radiobuttony.

Sentence 12 Sty 2013 00:04 1581 8
  • #1 12 Sty 2013 00:04
    Sentence
    Poziom 2  

Witam.
    Iż jestem początkujący nie wiem jak użyć tej oto funkcji integer,chodzi dokładnie o zapis i czytanie.
    mam radiobuttony do których są przydzielone poszczególne liczby 1-1000.
    I chce aby liczba przypisana np 500 zapisywała się i została odczytywana.
    Zrobiłem kod który włącza aplikacje java i chodzi mi szczególnie o zmianę ramu,po kliknięciu w radiobutton :)

Kod: csharp
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

Z góry dziękuje!:)

0 8
  • #3 12 Sty 2013 15:32
    Sentence
    Poziom 2  

A jakbyś to inaczej zrobił ?:) napisałem to w miarę moich umiejętnośći ;p

0
  • #4 12 Sty 2013 16:04
    marcinj12
    Poziom 40  

A jakiego typu jest ta zmienna ram?? Chodzi o to, że jeżeli masz już zmienną typu integer, to czemu ma służyć jej ponowna konwersja na integer? Poza tym nie widać miejsca, gdzie wykorzystujesz zmienną ram1

0
  • #5 12 Sty 2013 17:34
    Defice
    Poziom 25  

A gdzie tu jakieś odwołanie do radiobutton ? Jeżeli dobrze rozumiem, to pokazany przez kolegę kod znajduję się w zdarzeniu zaznaczenia radiobuttona ?

Najlepiej wkleić cały kod, bo pokazany urywek kodu ciężko interpretować.

0
  • #6 12 Sty 2013 19:25
    Sentence
    Poziom 2  

Przepraszam zapomniałem dopisać że kod który podałem jest w form1 a radiobuttony w form2.

0
  • #7 12 Sty 2013 19:50
    Defice
    Poziom 25  

Problem nadal nie jest oczywisty. Koledzy wcześniej zapytali o zmienną "ram" bez rozwiązania tej "zagadki" nie ruszymy dalej :D Obie zmienne ram i ram1 są i co dalej ? Nie wiemy do czego one służą, a już tym bardziej o co chodzi z tym castingiem zmiennej ram1.

Jeżeli kolega ma problemy z komunikacją między formatkami, to podpowiem, że aby odwołać się do innej formatki wystarczy: