Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Prostownik Bosch C3 - Nie laduje, nie rozpoznaje akumulatora

12 Sty 2013 14:48 12267 4
  • Poziom 9  
    Witam,

    posiadam ladowarke (prostownik) akumulatorow 6V / 12V Bosch C3.
    Jakis czas dzialal bez problemow, pozniej od pewnego czasu zacinal sie, teraz odmowil posluszenstwa. Podlaczony akumulator nie jest rozpoznawany, swieci tylko niebieska dioda na przycisku MODE. Ladowarke rozkrecilem i zauwazylem od razu wykruszone 4x z 8x SMD LED na plytce. Czy ktos ma pomysl jakie SMD LEDy to moga byc ? Chcilabym je wymienic.

    Dziekuje z gory.
    Pozdrawiam
  • Poziom 1  
    Mam ten sam zgryz ;-( Jeśli objawiłby się na forum ktoś biegły w temacie możliwie prostej w formie pomocy (jakie to części, może schemat?) to oprócz kolegi, który zainicjował temat i mnie, "szczęśliwych" posiadaczy tylko wśród moich znajomych jest więcej... btw, irytująca jest zresztą jakość tej zachwalanej ładowarki, a w moim przypadku była używana sensownie i zgodnie z instrukcją, więc tym bardziej wygląda na to, że markowość tego sprzętu to tylko brand na obudowie, a nie wartości użytkowe i trwałość...
  • Poziom 18  
    bez schematu nie da rady hehe to nie neptun.
  • Poziom 9  
    Wymienilem na SMD LED 0806 (kiedys uzywano do podswietlenia klawiatury komorki), blad okazal sie jednak w wadliwym microswitchu (6mm x 6mm wysokosc 7mm) przycisku MODE. Ladowarka dziala.

    p.s. jakosc wykonania tego sprzetu pozostawia wiele do zyczenia. Luty SMD sa w niektorych miejscach fatalne, o czym swiadcza pokruszone LEDy. Transformator jest wielkosci 3x3x3cm. Bosch made in China...
  • Poziom 2  
    Dopisuje się do tematu - dokonałem "naprawy" w ciemno po powyższym opisie i też okazało się, że padł microswitch :-) ... niezły badziew bo ładowarka używana może max. kilkanaście razy ale już po gwarancji. Dzięki opisowi powyżej naprawa to kilka minut i 1pln za włącznik ....dzięki