Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Passat b4 1.9 1z TDI - Podłączenie instalacji silnika

12 Sty 2013 16:45 14703 26
  • Poziom 8  
    Witam.

Z zawodu jestem wyuczonym mechanikiem samochodowym, dokonałem wł przekładki silnika w moim Passacie b4 z żadnego silnika 1.6 TDiC na 1.9 1z TDI.
    Ze strony mechaniki zostało wszystko złożone parę elementów nie istotnych do odpalenia tego silnika nie zostały jeszcze założone(podciśnienie, węże turbiny, chłodzenie itp...) Problem tkwi w tym że kompletnie nie znam się na elektronice silnika TDI. Nie ma prądu na komputerze sterującym(ECU), to jest główny powód. Już od dwóch dni stoję z praca bo nie odpaliłem wogóle silnika. Jest mi ktoś w stanie pomóc? Pozdrawiam wszystkich i z góry dziękuje za pomoc.

Chciałbym się dowiedzieć pod jaki kolor mam podłączyć plus (+) a pod jaki minus (-) do mojego komputera.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Admin grupy Samochody
    Najpierw włóż przekaźnik 109 do skrzynki bezpieczników.
  • Poziom 8  
    Chodzi o to że skrzynki bezpieczników nie mam. instalacje silnika od tamtego samochodu (dawcy seat toledo) dostałem bez niej i mam wszystko na zewnątrz chciałem się podpiąć pod kompa zęby odpalić silnik (sprawdzić czy wogole chodzi)

Prosze was bardzo o pomoc bo nie wiem co robic...
  • Moderator Samochody
    Sobie chyba żarty robisz. Poskładaj wszystko mechanicznie do kupy - bo raz twierdzisz że masz wszystko włożone, zaraz piszesz że wszystko na zewnątrz... Zaopatrz się w schemat i do dzieła.
  • Poziom 8  
    Mechanicznie jest juz wszystko złożone,cala instalacja nawet pedal gazu jest na zewnątrz... nie da rady tak podłączyć? Mogli byście mi podrzucić taki schemat?
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 8