haragon wrote:Witam.
Nie chcę zakładać nowego tematu, więc jak pozwolicie podepnę się pod obecny.
Rozglądam się za laserową drukarką kolorową do biura w firmie.
Moje preferencje to:
1. drukarka laserowa
2. wydruk czarno-biały i kolor (drukowanie etykiet reklamowych- ulotek).
3. duplex
4. komunikacja sieciowa najlepiej WiFi w standardzie n
5. format druku A4 około 1000stron dziennie
6. Tania w eksploatacji (zamienniki) i w serwisie
7. budżet około 1000-1200zł.
Za wszelkie sugestie i porady z góry dziękuję...
Primo
1 tys str/dziennie = 22 - 30 tys stron miesięcznie, małe drukarki typu HP czy Samsung tyle nie obsłużą (albo obsłużą ale tylko jeden raz

Secundo
WIFI, nie ma sensu szukać takiego wbudowanego w maszynie, wystarczy maszyna sieciowa podpięta do routera z funkcją wifi.
Tertio
Tania w eksploatacji, no wiesz Kolego zależy ile to dla Ciebie jest tanio, ale chyba się nie pomylę jeśli przy takim obciążeniu serwis miesięczny z eksploatacją będzie Cię kosztował od 1.500 zł do 6.500 zł i to będzie tanio.
Budżet zakupu "trochę" za mały, proponuję go wymnożyć trzykrotnie, to wtedy już można myśleć o jakiejś sensownej używce, która jak była nowa kosztowała ok 15-20 tys zł.
Pomogłem
