Mam pytania dotyczące działania Immo w Ecu Siemens Fenix 5 z Megane I Coupe do silnika F7r (2l, 16V, 147KM)
Zamontowałem powyższy silnik w Volvo 480 (zamiast B20F - F3r) musiałem wymienić całą elektrykę silnika. Zanabyłem komputer z "ponoć" bez immo. Choć guma jest cała i nie nacinana. Nie posiadam podułu Immo. Przewód ten nie jest podłaczony.
Wszystkie napięcia są OK
Efekt jest następujący:
Po włączeniu zapłonu na ok 2s. załącza sie przekaźnik pompy paliwa. Potem gasnie. Przy kręceniu rozrusznikiem powinien sie ponownie załączyć. Jednakże tego nie robi.
Czujnik połozenia wału odpowiada elektrycznie i mechanicznie i kiedyś stary silnik na nim działał. Przewód połączeniowy to 2x0,5 w bawełnie i oplocie.
Czy to może być blokada immobilizera?
Jak to sprawdzić?
Drugie pytanie dotyczy numerów jakie były stosowane do tego silnika i jakie są między nimi róznice.
Osobiście spotkałem się z dwoma. rożnią się wielkością i wytłoczeniem spodu.
I jeszcze jedno. Jakiego użyć interfejsu i programu choć do zczytania błedów z ECU.
Zamontowałem powyższy silnik w Volvo 480 (zamiast B20F - F3r) musiałem wymienić całą elektrykę silnika. Zanabyłem komputer z "ponoć" bez immo. Choć guma jest cała i nie nacinana. Nie posiadam podułu Immo. Przewód ten nie jest podłaczony.
Wszystkie napięcia są OK
Efekt jest następujący:
Po włączeniu zapłonu na ok 2s. załącza sie przekaźnik pompy paliwa. Potem gasnie. Przy kręceniu rozrusznikiem powinien sie ponownie załączyć. Jednakże tego nie robi.
Czujnik połozenia wału odpowiada elektrycznie i mechanicznie i kiedyś stary silnik na nim działał. Przewód połączeniowy to 2x0,5 w bawełnie i oplocie.
Czy to może być blokada immobilizera?
Jak to sprawdzić?
Drugie pytanie dotyczy numerów jakie były stosowane do tego silnika i jakie są między nimi róznice.
Osobiście spotkałem się z dwoma. rożnią się wielkością i wytłoczeniem spodu.
I jeszcze jedno. Jakiego użyć interfejsu i programu choć do zczytania błedów z ECU.