Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Minitar MNWAPG/MNWAPGA - tryb Klient, podłączenie do modemu z hasłem Vectra

grzechu2424 13 Sty 2013 15:03 2520 6
  • #1 13 Sty 2013 15:03
    grzechu2424
    Poziom 9  

Witam serdecznie.

Od razu informuje że szukałem informacji gdzie się da ale nie znalazłem odpowiedzi na nurtujący mnie problem.
    Dodam też że jestem dość zielony w tego typu sprawach więc proszę o cierpliwość i wyrozumiałość.

-Mam w domu internet z Vectry, Modem Wi-Fi i aby się podłączyć trzeba wpisać hasło
    tryb szyfrowania: WPA

-Posiadam access point Minitar MNWAPG/MNWAPGA i chciał bym go podłączyć w trybie klienta do starego laptopa (Kablem)

Problem polega na tym że nie wiem gdzie wpisać to hasło żeby minitar połączył sie z modemem z vectry
    jak otworzy się okno z wyborem dostępnych sieci to wybieram vectre klikam connect i pisze Connection Failed robie to w trybie station-infrastructure.

Teraz pytanie czy da się to w ogóle tak podłączyć- jeśli tak to jak to zrobić ?

• #2 13 Sty 2013 15:13
    rapper3d
    Poziom 16  

jak chcesz to miec?

[vectra] )))((([minitar] ))))(((([laptop]

czy

[vectra]))))(((([minitar] <-------LAN------->[laptop]?

jesli ta druga opcja to tryby AP bridge wds mode lub universal repeater

haslo wifi do vectry ustawiasz w zakladce security i laczysz z vectra

link do instrukcji http://www.satshop.pl/files/instrukcje/MNWAPG_UM.pdf

• #3 13 Sty 2013 15:19
    wojtek2803
    Poziom 37  

Kolego rapper3d jaki WDS ??? czy modem od Vectry wspiera taki tryb pracy ? Z tego co wiem żeby był możliwy WDS to musza oba urządzenia wspierać ten sam tryb pracy

• Pomocny post
    #4 13 Sty 2013 15:23
    rapper3d
    Poziom 16  

zapytaj sie autora czy wspiera nic nie powiedzial jak ma modem to raz a dwa poczytaj instrukcje do tego wynalazka minitara