Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Neostrada 10Mb - Skaczący ping i niska prędkość

rafinhi 13 Sty 2013 20:59 1908 4
  • #1 13 Sty 2013 20:59
    rafinhi
    Poziom 9  

Witam , moim problemem jest często skaczący ping i niezadowalająca prędkość kochanej neostrady.
    Czasami ping mam na poziomie 20 + download do 10 mega (9,5 uznaję za blisko 10) , jednak np. w tej chwili ping 400+ w połączeniu z downloadem 0,12 mega(według speedtest.pl)
    Niestety nie znam się na technicznej stronie , czy możliwe jest iż to wina kabli?
    Poniżej wklejam jakieś statsy z routera(widzialem iz ludzie to tutaj robią:)

charakterystyka techniczna
    1.16
    tłumienie w górę
    13.8 dB
    1.17
    tłumienie w dół
    23.3 dB
    1.18
    margines zakłóceń w górę
    7 dB
    1.19
    margines zakłóceń w dół
    14 dB
    1.20
    maximum upload rate
    1016 Kb/s
    1.21
    maximum download rate
    20372 Kb/s
    1.22
    synchronizacja w górę
    852 Kb/s
    1.23
    synchronizacja w dół
    12986 Kb/s
    1.24
    moc w górę
    12.4 dB
    1.25
    moc w dół
    0 dB
    1.26
    pakiety odebrane
    nieaktywny
    1.27
    pakiety wysłane
    nieaktywny
    1.28
    stracone pakiety
    nieaktywny
    1.29
    link retrain
    nieaktywny
    1.30
    błędy FEC (góra/dół)
    0
    1.31
    błędy HEC (góra/dół)
    0
    1.32
    błędy CRC (góra/dół)
    1

Dodam iz mieszkam w centrum Wrocławia a centralka jest 20 metrów od mojego budynku

Pozdrawiam

0 4
  • Pomocny post
    #2 13 Sty 2013 21:02
    Heinzek
    Specjalista Sieci, Internet

rafinhi napisał:
    mieszkam w centrum Wrocławia a centralka jest 20 metrów od mojego budynku

Kabla teoretycznie masz 2km.
    mimo tego parametry na do 10Mbit/s masz idealne. Masz podłączone przez WiFi czy kablowe?

0
  • #3 13 Sty 2013 21:06
    rafinhi
    Poziom 9