Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dekoder od TelewizjiNaKartę a telewizja naziemna

13 Sty 2013 22:22 1785 12
  • Poziom 8  
    Szanowni Państwo,

jestem kompletnym laikiem w tych sprawach, dlatego zwracam się z prośbą do Was.

Mieszkam na Dolnym Śląsku.

Mam w domu TUNER SATELITARNY LINBOX CR1, który jest tunerem cyfrowy DVB-S MPEG-2.

W środku włożona jest karta CONAX TelewizjiNaKartę (tej od tvn). Karta nie jest doładowywana, więc powinna odbierać podstawowe kanały. Siła i jakość sygnału oscyluje w granicach 90%, a antena jest dużej średnicy.

Od jakiegoś czasu systematycznie pojawiały się problemy - znikały polskie kanały typu TVP1, TVP2 czy TVN, ale zostawały TV Polonia, TVS, TVR, 4Fun, TVP Kultura.

Ponowne przeskanowanie nie zlikwidowało problemu.

Wprowadzają teraz w Polsce tę telewizję naziemną. Ale ona przecież "lata w powietrzu", a nie pochodzi z satelity(tak jak moja TelewizjaNaKartę), prawda?

Dlaczego więc nie mam tych kanałów, które w ogóle są za darmo?

1. Czy zniknięcie tych kanałów może mieć związek z wprowadzaniem telewizji naziemnej?

2. Czy zniknięcie tych kanałów może mieć związek z faktem, że dekoder jest dvb-s mpeg-2, a nie dvb-t mpeg-4?

Będę wdzięczna za odpowiedzi

Pozdrawiam
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 8  
    Karta została aktywowana ponad rok temu.
    Czy trzeba dokonywać okresowych aktualizacji? Jeśli tak, to w jaki sposób? Podobnie jak wcześniej - telefonicznie lub przez internet?

Co ma Pan na myśli mówiąc "zła lista kanałów"?
    Jak powinnam ją zaktualizować?
  • Poziom 23  
    Cytuję ze strony TNK
    Cytat: