Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Polonez Caro Plus 1.4 - światła mijania, a kierunkowskazy

Bochenek1993 14 Jan 2013 17:49 2139 7
  • #1
    Bochenek1993
    Level 9  
    Witam wszystkich.
    Niedawno ze Szwagrem dokonaliśmy przekładki silnika Rovera 1.4 do mojego Caro+, w którym wcześniej był mono Bosh'a. Wszystko działa jak należy z wyjątkiem świateł mijania i kierunkowskazów. Otóż problem jest następujący:

    Przy włączonych światłach mijania lewy kierunkowskaz nie działa, a lewe światło mijania przygasa z częstotliwością z jaką powinien migać kierunkowskaz. Naciskając klakson(również przy włączonych światłach mijania) delikatnie zaświeca się kontrolka od lewego kierunkowskazu. Po wyłączeniu świateł mijania wszystko działa jak należy, zarówno kierunkowskaz jak i klakson. Prawy kierunkowskaz i pozostała "elektryka" działa bez zarzutu. Dodam jeszcze, że urządzenie mikroprocesorowe i przekaźnik od świateł został sprawdzony i jest ok. Co może być przyczyną? zbyt słaba masa, a może zwarcie? gdzie szukać?
  • Helpful post
    #2
    Błażej
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Masy do sprawdzenia. Pewnie gdzieś urwaliście podczas grzebania.
  • #3
    Bochenek1993
    Level 9  
    a mogę uciąć kabvle masowe od świateł, kierunkowskazu i klaksonu i dać masy do karoserii?
  • #4
    Błażej
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Podaj masę na przewód masowy lampy z zewnątrz. Jak zadziała, to masz rozwiązanie. Wtedy szukasz, gdzie urwana i naprawiasz. Oczywiście, że możesz podać masy z karoserii. Tylko takie rozwiązanie będzie wyglądać co najmniej amatorsko...
  • #5
    Bochenek1993
    Level 9  
    ok jutro spróbuję o ile warunki atmosferyczne pozwolą.;) w sumie racja, jeśli znajdę to naprawię gdzie urwane, jeśli nie to bedzie amatorszczyzna...;) a teraz w sumie wygłówkowałem, że daliśmy 4 przewody masowe do jednego miejsca, jeden na drugim i tak się zastanawiam czy to może mieć jakiś wpływ, słaby przepływ masy czy coś..?
  • #7
    Bochenek1993
    Level 9  
    mówisz o sankach tymi pod silnikiem osłaniających miskę olejową?
    jesli chodzi o drążki to wymienialiśmy i drążek kierowniczy i drążek stabilizatora, stare można wsadzić w buty. do tego belkę silnika, a przy okazji trzeba było zdemontować mocowanie sanek, bo koło pasowe ze wspomaganiem by się nie zmieściło na to co było zamontowane, więc przypuszczam, że sanki nie zostaną zamontowane z powrotem, ale zobaczymy.;)
  • #8
    Bochenek1993
    Level 9  
    No i problem rozwiązany. okazało się, że w ferworze walki z przekładką i Poldkiem, 2 kable masowe jedynie delikatnie przyłapaliśmy śrubka [amatorzy...:D]. Dzisiaj ją dokręciłem i wszystko jest jak należy. Dzięki wielkie za pomoc.:)