Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Polonez Caro Plus 1.4 - światła mijania, a kierunkowskazy

Bochenek1993 14 Jan 2013 17:49 2235 7
  • #1
    Bochenek1993
    Level 9  
    Witam wszystkich.
    Niedawno ze Szwagrem dokonaliśmy przekładki silnika Rovera 1.4 do mojego Caro+, w którym wcześniej był mono Bosh'a. Wszystko działa jak należy z wyjątkiem świateł mijania i kierunkowskazów. Otóż problem jest następujący:

    Przy włączonych światłach mijania lewy kierunkowskaz nie działa, a lewe światło mijania przygasa z częstotliwością z jaką powinien migać kierunkowskaz. Naciskając klakson(również przy włączonych światłach mijania) delikatnie zaświeca się kontrolka od lewego kierunkowskazu. Po wyłączeniu świateł mijania wszystko działa jak należy, zarówno kierunkowskaz jak i klakson. Prawy kierunkowskaz i pozostała "elektryka" działa bez zarzutu. Dodam jeszcze, że urządzenie mikroprocesorowe i przekaźnik od świateł został sprawdzony i jest ok. Co może być przyczyną? zbyt słaba masa, a może zwarcie? gdzie szukać?
  • Helpful post
    #2
    Błażej
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Masy do sprawdzenia. Pewnie gdzieś urwaliście podczas grzebania.
  • #3
    Bochenek1993
    Level 9  
    a mogę uciąć kabvle masowe od świateł, kierunkowskazu i klaksonu i dać masy do karoserii?
  • #4
    Błażej
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Podaj masę na przewód masowy lampy z zewnątrz. Jak zadziała, to masz rozwiązanie. Wtedy szukasz, gdzie urwana i naprawiasz. Oczywiście, że możesz podać masy z karoserii. Tylko takie rozwiązanie będzie wyglądać co najmniej amatorsko...
  • #5
    Bochenek1993
    Level 9  
    ok jutro spróbuję o ile warunki atmosferyczne pozwolą.;) w sumie racja, jeśli znajdę to naprawię gdzie urwane, jeśli nie to bedzie amatorszczyzna...;) a teraz w sumie wygłówkowałem, że daliśmy 4 przewody masowe do jednego miejsca, jeden na drugim i tak się zastanawiam czy to może mieć jakiś wpływ, słaby przepływ masy czy coś..?
  • #7
    Bochenek1993
    Level 9  
    mówisz o sankach tymi pod silnikiem osłaniających miskę olejową?
    jesli chodzi o drążki to wymienialiśmy i drążek kierowniczy i drążek stabilizatora, stare można wsadzić w buty. do tego belkę silnika, a przy okazji trzeba było zdemontować mocowanie sanek, bo koło pasowe ze wspomaganiem by się nie zmieściło na to co było zamontowane, więc przypuszczam, że sanki nie zostaną zamontowane z powrotem, ale zobaczymy.;)
  • #8
    Bochenek1993
    Level 9  
    No i problem rozwiązany. okazało się, że w ferworze walki z przekładką i Poldkiem, 2 kable masowe jedynie delikatnie przyłapaliśmy śrubka [amatorzy...:D]. Dzisiaj ją dokręciłem i wszystko jest jak należy. Dzięki wielkie za pomoc.:)