Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polonez Caro Plus 1.4 - światła mijania, a kierunkowskazy

Bochenek1993 14 Sty 2013 17:49 1674 7
  • #1 14 Sty 2013 17:49
    Bochenek1993
    Poziom 7  

    Witam wszystkich.
    Niedawno ze Szwagrem dokonaliśmy przekładki silnika Rovera 1.4 do mojego Caro+, w którym wcześniej był mono Bosh'a. Wszystko działa jak należy z wyjątkiem świateł mijania i kierunkowskazów. Otóż problem jest następujący:

    Przy włączonych światłach mijania lewy kierunkowskaz nie działa, a lewe światło mijania przygasa z częstotliwością z jaką powinien migać kierunkowskaz. Naciskając klakson(również przy włączonych światłach mijania) delikatnie zaświeca się kontrolka od lewego kierunkowskazu. Po wyłączeniu świateł mijania wszystko działa jak należy, zarówno kierunkowskaz jak i klakson. Prawy kierunkowskaz i pozostała "elektryka" działa bez zarzutu. Dodam jeszcze, że urządzenie mikroprocesorowe i przekaźnik od świateł został sprawdzony i jest ok. Co może być przyczyną? zbyt słaba masa, a może zwarcie? gdzie szukać?

    0 7
  • Pomocny post
    #2 14 Sty 2013 18:15
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Masy do sprawdzenia. Pewnie gdzieś urwaliście podczas grzebania.

    0
  • #3 14 Sty 2013 18:29
    Bochenek1993
    Poziom 7  

    a mogę uciąć kabvle masowe od świateł, kierunkowskazu i klaksonu i dać masy do karoserii?

    0
  • #4 14 Sty 2013 18:35
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Podaj masę na przewód masowy lampy z zewnątrz. Jak zadziała, to masz rozwiązanie. Wtedy szukasz, gdzie urwana i naprawiasz. Oczywiście, że możesz podać masy z karoserii. Tylko takie rozwiązanie będzie wyglądać co najmniej amatorsko...

    0
  • #5 14 Sty 2013 18:48
    Bochenek1993
    Poziom 7  

    ok jutro spróbuję o ile warunki atmosferyczne pozwolą.;) w sumie racja, jeśli znajdę to naprawię gdzie urwane, jeśli nie to bedzie amatorszczyzna...;) a teraz w sumie wygłówkowałem, że daliśmy 4 przewody masowe do jednego miejsca, jeden na drugim i tak się zastanawiam czy to może mieć jakiś wpływ, słaby przepływ masy czy coś..?

    0
  • #6 14 Sty 2013 19:30
    Strumien swiadomosci swia
    Poziom 43  

    Mam pytanie , czy przekładaliście także sanki przedniego zawieszenia i drążek kierowniczy?

    -1
  • #7 14 Sty 2013 20:09
    Bochenek1993
    Poziom 7  

    mówisz o sankach tymi pod silnikiem osłaniających miskę olejową?
    jesli chodzi o drążki to wymienialiśmy i drążek kierowniczy i drążek stabilizatora, stare można wsadzić w buty. do tego belkę silnika, a przy okazji trzeba było zdemontować mocowanie sanek, bo koło pasowe ze wspomaganiem by się nie zmieściło na to co było zamontowane, więc przypuszczam, że sanki nie zostaną zamontowane z powrotem, ale zobaczymy.;)

    0
  • #8 16 Sty 2013 21:19
    Bochenek1993
    Poziom 7  

    No i problem rozwiązany. okazało się, że w ferworze walki z przekładką i Poldkiem, 2 kable masowe jedynie delikatnie przyłapaliśmy śrubka [amatorzy...:D]. Dzisiaj ją dokręciłem i wszystko jest jak należy. Dzięki wielkie za pomoc.:)

    0