Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Honda civic 2,2 diesel - czy warto zakupic

lennox lewis 15 Sty 2013 22:09 1554 2
  • #1 15 Sty 2013 22:09
    lennox lewis
    Poziom 6  

Witam, napisze jeszcze raz ponieważ post wczorajszy mi usunięto a zależy mi bardzo na podpowiedziach,dlatego ze chce zakupić taki samochód w miarę szybko bo nie mam aktualnie samochodu,może ktoś z was mi napisze więcej na temat Hondy Civic z rocznika 2008 (ufo)w dieslu 2,2, czy warto zakupić taki samochód bo właśnie takie auto mi polecił mechanik że jest bardzo mało awaryjne itd... ale i polecił mi niemieckie auta ) wracając do Hondy mają silniki 2,2 i też słyszałem ze są takie silniki awaryjne,może jest taki z was posiadacz takiej hondy lub ktoś miał taki samochód / wchodzi jeszcze w grę audi A3 1,9 ale to jest za drogie autko z tego rocznika tzn 2008 i powiem szczerze że jestem początkującym w autach bardzo proszę o podpowiedzi dziękuje.

0 2
  • Pomocny post
    #2 21 Sty 2013 07:27
    box.mann
    Poziom 23  

Mała awaryjność japończyków została już udowodniona. Powoli do lamusa odchodzą teorie że tylko Europa się liczy. Udowodnił to Mercedes swoimi dostawczakami które rdza zjada już po 5 latach eksploatacji oraz VW ze swoimi pękającymi głowicami w olejo żernych passatach. Takie marki jak Honda, Mazda to dobre auta. Jeśli nie są męczone - odwdzięczają się wieloletnią, spokojną eksploatacją. Zerknij na wygląd i stan techniczny poczciwych Accordów z lat 1996-1998. W europie - patrząc na klientelę odwiedzającą warsztaty - zostało jeszcze Audi i BMW. Jeśli miał bym szukać auta dla siebie to wybrał bym Audi zwłaszcza że masz na oku A3 ze sprawdzonym motorem 1.9. Od razu Ci powiem - Audi pali mniej, jest żywszy, nie traci na wartości tak jak Honda czy Mazda, zawsze go sprzedaż, części są praktycznie w podobnych cenach co do Hondy, Mazdy (zamienniki).