Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Stihl fs44 - Ogólny remont

rou123 16 Jan 2013 20:57 4077 11
    rou123
    Level 14  
    Mam takie pytanie do znawców silników dwusuwowych. Jestem można powiedzieć początkującym mechanikiem od pił i kosiarek, i chciałbym się poradzić, aby na początku drogi nie popełniać błędów. Otóż mam do naprawy Stihl fs44, do wymiany tłok z cylindrem i ewentualnie łożyska bo czuć delikatny luz. Jest na pewno delikatnie uszkodzony wał tzn ugięty. Nawet wiertarką kręciłem nim i widać było delikatne wibracje i nie wiem czy potem nie uszkodzi silnika. I jeszcze gdy wybijałem uszczelniacz delikatnie porysowałem karter nie mam jeszcze dobrego sprzętu do takich rzeczy i boję się czy potem nie będzie nieszczelności. Ja uważam że powinno być dobrze ale nie wypowie się ktoś mądrzejszy ode mnie. Prosiłbym o szybka podpowiedz bo nie wiem czy zamawiać części. Z góry dzięki za pomoc.
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
  • Helpful post
    User removed account
    User removed account  
    rou123
    Level 14  
    A gdybym miał naprawiac ta kosiarke to czy naprawde delikatne ugiecei wału nie bedzie zagrażało silnikowi czy tez wał ma byc idealnie osiowy. A co do zabytkowych pił to interesowała by cie tajga ta normalna a nie ta z kierownicą.
  • Helpful post
    User removed account
    User removed account  
    rou123
    Level 14  
    Tzn że gdyby własciciel sie uparł aby naprawiac, to gdybym załozył ten układ korbowo tłokowy no i cylinder do go nie uszkodzi tylko ewentualnie łozyska beda sie szybciej zuzywać ?
    User removed account
    User removed account  
    rou123
    Level 14