Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sharp lc40le540e odnajdywanie serwera Aquos Net+

mada 18 Sty 2013 09:51 12231 11
  • #1 18 Sty 2013 09:51
    mada
    Poziom 12  

    Korzystam z internetu bezprzewodowego o prędkości 5GB, doprowadzonego do rutera TL-WR740N,TV połączone kablowo do rutera. Telewizor w sieci domowej pracuje prawidłowo i wykrywa serwer multimedialny komputera, a przy próbie połączenia z internetem pojawia się ostatnia z trzech plansz - Rejestracja-, a następnie komunikat "żądana strona jest aktualnie niedostępna. Spróbuj ponownie później".
    Na początku próbowałem różnych konfiguracji i raz działało częściej nie, wgrałem nową aktualizację do TV - zadziałało , niestety na krótko, teraz już nic nie przestawiam i czasami łączy, ale np. raz na tydzień.
    Czy to wina serwera, TV , rutera, dostawcy intrnetu? Jeśli ktoś ma Sharpa proszę o informację jak działa u niego?
    Aktualna konfiguracja sieci mojego TV:
    Typ sieci - przewodowy; tryb sieci- DHCP& Auto adres IP; adres IP-192.168.101; Maska sieci - 255.255.255.0; Adres MAC -............ fa (widoczny w ruterze); brama i DNS1 - 192.168.0.1;DNS2- 0.0.0.0.
    Czasem pomagało wyłączenie rutera i anteny albo to był przypadek.
    Ruter ma ustawiony Dynamiczne IP, Region - Poland. Jeżeli potrzeba więcej informacji to podam tylko nie wiem jakie?

    Pisownia/ spacje?
    [_P_]

    0 11
  • #2 01 Lut 2013 12:30
    AzzoZam
    Poziom 1  

    Podpinam się do tematu, mam identyczny problem.

    2
  • #3 08 Lut 2013 21:41
    irjanas
    Poziom 1  

    Może napisze ktoś komu w ostatnich dnia działa usługa aquos net+ ?
    Posądzam, że to wina serwera Sharpa.
    Na mój e-mail (sharp.sep@sharp.eu) odesłano mnie do najbliższego serwisu.
    Usługa sieci domowej działa prawidłowo, na routerze nie było żadnych zmian.
    Wpadki mogą się każdej firmie zdarzyc ale robić z klientów balona i udawać, ze nie ma żadnego problemu to nie fair.

    0
  • #4 09 Lut 2013 11:35
    Markus6
    Poziom 10  

    Mi Aquos Net działa w 40le540e bez problemu. Konfiguracje sieci mam bardzo podobną do <mada>.
    Od niedawna mam ten odbiornik, istnieje możliwość dodawania aplikacji do aquos net?

    0
  • #5 10 Lut 2013 15:20
    camel
    Poziom 14  

    Witam
    Sharp led40le840 od jakichś 2- tygodni nie działa internet AQUOS NET.
    Telewizor jest podłączony do rutera domowego poprzez kabel LAN
    Dostęp innych urządzeń internetowych jest w porządku, żadne ustawienia od dłuższego okresu czasu nie były zmieniane,aktualizacja oprogramowania telewizora przebiegła pomyślnie.

    Problem z serwerem Sharpa ?

    Pozdrawiam.

    2
  • #6 10 Lut 2013 20:12
    AxelNext
    Poziom 38  

    Mam LE830E i jakoś nie zdarzyło mi się żeby NET+ nie działał.

    Skasujcie pamięć usługi NET+ TV i spróbujcie ponownie.

    2
  • #7 10 Lut 2013 20:31
    tomay21
    Poziom 9  

    Kasowanie pamięci internetowej telewizora, aktualizacja softu, przywracanie ustawień fabrycznych, nic nie pomaga. Cały czas "Usługa niedostępna".

    0
  • #9 10 Lut 2013 20:43
    tomay21
    Poziom 9  

    Śledzę na bieżąco. Trochę przeraża informacja o uszkodzonej płycie ale dziwne, że dzieje się to samo kilku osobą w ciągu ostatnich tygodni.

    0
  • #10 10 Lut 2013 21:10
    camel
    Poziom 14  

    U mnie wcześniej śmigało wszystko ok filmy, przeglądarka.
    Żadnych ustawień nie zmieniałem, a teraz wyświetla się napis usługa niedostępna, przeprowadzałem aktualizację softu więc mniemam że połączenie z internetem jest.

    0
  • #11 15 Kwi 2013 12:13
    duzyjanusz
    Poziom 2  

    Jeśli to komuś pomoże,- korzystam z połączenia bezprzewodowego(za pomocą dołączonego dongle'a SHARP'a)i na początek stary router PENTAGRAM b,g-musiałem zamienić na TP LINK TL-WR841 b,g,n 300Mbps i dopiero wtedy mogłem nawiązać połączenie.Tak więc w przypadku połączeń bezprzewodowych to sprawa prędkości.Moje połączenie internetowe 15Mb i szaleństwa przy przeglądaniu NET+nie ma!

    0
  • #12 21 Cze 2013 13:09
    mada
    Poziom 12  

    Długo nie pisałem bo , cały czas problem istniał i nie miałem rozwiązania. Mój telewizor został zabrany do serwisu do sprawdzenia, ale usterki nie stwierdzono. W międzyczasie Kupiłem drugi telewizor do drugiego pokoju i niestety zaczęła się ta sama historia. Raz miałem połączenie z internetem , a raz nie.
    Teraz rozwiązanie problemu , który był u mnie - może to komuś też pomoże.
    Pewnego dnia dałem zgłoszenie do swojego operatora sieci, że pojawiają mi się na internecie krótkie uciążliwe przerwy. Zadzwoniłem do niego po raz kolejny gdy taka przerwa zaistniała, a on mówi że on widzi cały czas połączenie. Po pewnych ustaleniach okazało się, że właściwie jako ruter pracuje u mnie antena którą mam na dachu. Zaproponował mi abym przyjechał z ruterem do jego punktu obsługi klienta i skonfiguruje mój ruter aby to on był urządzeniem pobierającym adres. Potrzebna też była zmiana konfiguracji u operatora. Od tej pory niespodziewanie okazało się, że moje telewizory bez problemu łączą się z siecią.
    Dziękuję wszystkim za zainteresowanie tematem.

    0