Witam!
Zacznę od początku!
Nabyłem Opla Omege B 2.5V6 z 95r. Automat skrzynia AR25. Sprzedający twierdził, że jest uszkodzona skrzynia biegów i olej z silnika dostał się do układu chłodzenia poprzez dziurawą chłodnicę oleju która jest umieszczona w głowicy! ;/
Zdobyłem skrzynie AR25 ale nie mam sterownika.
Gdy przystapiłem do rozkręcania tknęło mnie aby zdjąć miskę olejową skrzyni, zobaczyłęm kasze mix (płynu wody i oleju). Okazało się, że chłodnica wody jest wspólna z chłodnicą oleju szkrzyni biegów. (Wymyłem wszystko ropownicą pod ciśnieniem.) I gdzieś się rozsczelniła. I olej wymieszał się z płynem.
("I myślę, że dlatego załączył się tryb awaryjny")
Wymieniłem chłodnicę wypłukałem skrzynie i przedmuchałem wężę parownika itd.
Wlałem wodę aby pod wpływem ciepła wypłynęły reszki syfu.
Kupiłem nowy filtr i olej do skrzyni.
Odpaliłem auto ruszyłem przu i tył wszystko działa z: 1 i z: D pojechał.
Dziś zrobiłem jazdę próbną Do tyłu OK jazda w przód z 1 OK przerzuciłem na D i stanałem w miejscu ZERO reakcji. (Nigdy nie miałem Automatu)
Jazda na D nie służy, postanowiłem zgasić auto i odpaliłem ruszyłem z D i poszło ale gdy miał się przełączyć na 2 to skoczył bieg jałowy O.
OpelScanner pokazał te błędy co na fot po skasowaniu ich został jeden nie do usunięcia nr 69...?
Podejrzewam, że załączył się tryb awaryjny gdyz na desce wyświetla się wciąż kontrolka komputera.
Jak wyłączyć tryb awaryjny?
Liczę na pomoc doświadczonych ludzi którzy służą pomocą

Zacznę od początku!
Nabyłem Opla Omege B 2.5V6 z 95r. Automat skrzynia AR25. Sprzedający twierdził, że jest uszkodzona skrzynia biegów i olej z silnika dostał się do układu chłodzenia poprzez dziurawą chłodnicę oleju która jest umieszczona w głowicy! ;/
Zdobyłem skrzynie AR25 ale nie mam sterownika.
Gdy przystapiłem do rozkręcania tknęło mnie aby zdjąć miskę olejową skrzyni, zobaczyłęm kasze mix (płynu wody i oleju). Okazało się, że chłodnica wody jest wspólna z chłodnicą oleju szkrzyni biegów. (Wymyłem wszystko ropownicą pod ciśnieniem.) I gdzieś się rozsczelniła. I olej wymieszał się z płynem.
("I myślę, że dlatego załączył się tryb awaryjny")
Wymieniłem chłodnicę wypłukałem skrzynie i przedmuchałem wężę parownika itd.
Wlałem wodę aby pod wpływem ciepła wypłynęły reszki syfu.
Kupiłem nowy filtr i olej do skrzyni.
Odpaliłem auto ruszyłem przu i tył wszystko działa z: 1 i z: D pojechał.
Dziś zrobiłem jazdę próbną Do tyłu OK jazda w przód z 1 OK przerzuciłem na D i stanałem w miejscu ZERO reakcji. (Nigdy nie miałem Automatu)
Jazda na D nie służy, postanowiłem zgasić auto i odpaliłem ruszyłem z D i poszło ale gdy miał się przełączyć na 2 to skoczył bieg jałowy O.
OpelScanner pokazał te błędy co na fot po skasowaniu ich został jeden nie do usunięcia nr 69...?
Podejrzewam, że załączył się tryb awaryjny gdyz na desce wyświetla się wciąż kontrolka komputera.
Jak wyłączyć tryb awaryjny?
Liczę na pomoc doświadczonych ludzi którzy służą pomocą


