Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Brother DCP-7030 - Błąd bebna, czy wymieniac caly zespol?

orek2000 21 Sty 2013 16:41 4308 4
  • #1 21 Sty 2013 16:41
    orek2000
    Poziom 7  

Witam wszystkich,

ostatnio podczas drukowania pojawil sie komunikat "blad bebna" wyczysc wal koronowy. Czyszczenie walu nic nie dalo wiec chyba trzeba wymienic beben. Zamienniki zespolu bebna do tej drukarki na allegro kosztuja ok. 90zl ale sama rolka bebna juz duzo mniej ok. 30zl. Poniewaz jestem laikiem w tych sprawach prosze o rade, czy wymiana samej rolki wystarczy czy musze kupic caly zespol bebna?

Pozdrawiam

0 4
  • #2 21 Sty 2013 20:57
    yogi2006
    Poziom 14  

orek2000 napisał:
    Witam wszystkich,

ostatnio podczas drukowania pojawil sie komunikat "blad bebna" wyczysc wal koronowy. Czyszczenie walu nic nie dalo wiec chyba trzeba wymienic beben. Zamienniki zespolu bebna do tej drukarki na allegro kosztuja ok. 90zl ale sama rolka bebna juz duzo mniej ok. 30zl. Poniewaz jestem laikiem w tych sprawach prosze o rade, czy wymiana samej rolki wystarczy czy musze kupic caly zespol bebna?

Pozdrawiam

Na początek wyczyść metalowy pręt idący przez OPC - jego wystające końce. Jeśli to nie pomoże to wystarczy samo rozebranie modułu który masz wyczyszczenie z proszku elementów modułu i złożenie. Jeśli OPC drukowało dobrze to nie ma po co go wymieniać. Oczyścić resetować licznik drukarki i drukować

0
  • #3 21 Sty 2013 22:34
    endriuf
    Spec od drukarek

Sprawdź czy drucik w module bębna się nie zerwał.

0
  • #4 24 Sty 2013 13:36
    orek2000
    Poziom 7  

Dzieki za odpowiedzi. Tym walek koronowy czy jak to sie nazywa czyscilam tym zielonym suwakiem, nic nie dalo. Chcialam zresetowac licznik wykorzystujac przycisk menu" Reset DCP 7030 drum unit : -LCD-
    Press MENU and turn on printer - MAINTENANCE
    arrows 81 and OK -RESET DRUM COUNT