Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Logamax - auraton 2005 buderus logamax - jak podłączyć?

czesio1983 22 Jan 2013 14:31 6021 25
Relpol
    czesio1983
    Level 9  
    Witam. Mam kocioł BUDERUS LOGAMAX. Kupiłem sterownik AURATON 2005. Jak go podłączyć?

Od razu zaznaczam, że jestem totalnym laikiem.
    Kabel podłączam pod CON4 w piecu (usuwam zworkę). Do sterownika podłączam pod COM i NO. Wiatraczek na sterowniku się wyświetla ale nie kręci a podobno powinien.

Piec pracuje, wszystko gra tylko jest jeden problem. Nie dogrzewa. Mogę ustawić np. 25 stopni a on i tak zatrzymuje się na 19. W czym problem? Czy może coś źle jest ustawione?
  • Relpol
    andrefff
    Level 36  
    Jaki to logamax, bo jest ich trochę.
    FOSGEN1
    Level 27  
    Sprawdź, czy przypadkiem mikroprzełącznik nr 1 nie jest w pozycji górnej.
    czesio1983 wrote:
    Wiatraczek na sterowniku się wyświetla ale nie kręci a podobno powinien

W sterowniku nic się nie ma kręcić.

https://obrazki.elektroda.pl/31_1262788358.jpg

Czy u Ciebie jest tak samo?
    czesio1983
    Level 9  
    to jest logamax u004

Mam kabel 4 żyłowy - "fachowiec" podłączył tak: 1 żyła do COM i 1 do NO
    w piecu jest wejście CON 4. Tam usunął zworkę i włożył 1 żyłę do jednego wejścia a drugą do drugiego.
    Nie wiem czy należałoby coś mostkować, zerować itp.?
    Nie znam się na tym i nie wiem czy mi "fachowiec" dobrze to włączył

Wszystko raczej działa ale wydaje mi się że nie do końca.

Nie wiem dlaczego nagle w łazience mam zimno mimo że grzejnik jest raczej cały czas ciepły (nawet gorący). W łazience mam piec. Przed zamontowaniem sterownika to było najcieplejsze pomieszczenie.

W pokoju w którym jest auraton2005, mam ok 18 stopni. Nastawiłem na 22. Piec się załącza raz na jakiś czas, ale nie może dobić do temperatury. Maks jaki osiągnąłem to 19,5 stopnia.