Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.
itemscope itemtype="https://schema.org/QAPage"

Fiat seicento 899dm3 1999 - nie działa jak powinien

johny3427 22 Sty 2013 15:56 2697 7
  • Fiat seicento 899dm3 1999 - nie działa jak powinien

    #1
    Poziom 7  

    Witam. Mam problem z sejkiem. Nie można się z nim uporać nawet w warsztatach.
    Mam wymienione świece, filtry, kable, uszczelkę pod głowicą. No ale cóż nadal ciężko odpala dopiero za 3 razem. Ale jak już odpali to jeździ jak marzenie. Proszę o pomoc.

    0 7
  • #2
    Użytkownik usunął konto  
  • #3
    Poziom 28  

    Podpinali w warsztacie pod diagnoskop? Prześliedzili parametry pracy?Jeśli nie pokazuje błędu nie znaczy ze sygnały z czujników sa odpowiednie.Tak jak przedpiśca podał - do kontroli ciśnienie paliwa na wtrysku (około 1 atm). A czy paliwo się cofa - wyjmij czerwony przekaźnik nad sterownikiem silnika i grubym drutem zewrzyj na około pół minuty grube wejscia (30 i 87) w gnieździe przekaźnika. Kluczyk nie musi być w pozycji MAR. Pompa w tym czasie będzie pracowała -nabije ciśnienie i paliwo się nie cofnie. Po tym załóż przekaźnik i spróbuj odpalić .

    0
  • #4
    Poziom 7  

    Witam. Pompka zaciąga ładnie i ciśnienie też jest ok. W warsztatach mówią że jetem szczęsliwym posiadaczem samochodu z wadą fabryczną i że w zime tak się dzieje. Kurcze czyli to samochód na lato z tego wynika. Nie podoba mi sie to bardzo.

    Dodano po 6 [minuty]:

    aaaa i jak mechanik mi wymienił " nowe " ale juz czarne świece, powiedział gdyby nadal nie bedzie dzialal jak powinien, aby spróbować włożyć świece z 3 elektrodami. Podobna każda ta zmiana może przyczynić sie do poprawienia dzialania samochodu? jest w tym coś ?

    0
  • #5
    Poziom 34  

    Nie ma prawa tak się dziać ,mam ten model od roku 1999 , i nawet przy mrozach - 30 w tamtym roku palił bez zarzutu. Przebieg około 160000 km. Zmierz ciśnienie sprężania łącznie z próba olejową. Wymień świece na zalecane przez producenta.

    0
  • #6
    Poziom 28  

    Mój z 1999 roku ma takie coś, że jak jest w granicy zera, to palić odpala ładnie i po chwili jakby na 3 cylindry pracował. Głównie druga świeca jest zimniejsza. Tak około kilometra trzeba przejechać . Na gazie problem nie występuje, palą wszystkie cztery świece, zatem upatruję tu usterkę w dawkowaniu paliwa - krótkie, wyziębione kanały dolotowe - benzyna zalewa dwie świece pod wtryskiwaczem. Błędów żadnych nie ma wymieniałem wszystko prócz czujnika położenia wału, a tak - sterownik MAP, przepustnicę, uszczelkę pod głowicą - dopiero wymiana wkładu pompy paliwa trochę zażegnała problem. Jednak zależy od dnia, nieraz pracuje dobrze, nieraz troszkę kuleje. Tak od nowości - jednak szybciej przełączam na LPG i nie ma problemu.
    Niektóre silniki 900 w SC mają taką przypadłość i nie wiadomo, co to jest. Na forum też było o tym pisane.

    0
  • #7
    Poziom 41  

    Było pisane i to wielokrotnie. czujnik wału...

    1
  • #8
    Poziom 7  

    I WSZYSTKO

    Dodano po 0 [sekundy]:

    I WSZYSTKO

    0