Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Computer ControlsComputer Controls
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sprawdzenie schematu atmega

22 Sty 2013 16:22 2004 7
  • Poziom 2  
    Witam, z racji że jestem początkujący w tej dziedzinie proszę o sprawdzenie schematu sterowania mikroservami http://www.helipad.pl/serwo_tower_pro_sg_90-289.html.
    Z góry dzięki za wszelakie sugestie.
  • Computer ControlsComputer Controls
  • Poziom 19  
    Brakuje kondensatorów odsprzęgających między Vcc a Gnd w atmedze8 i w L293D

Pozdrawiam :)
  • Computer ControlsComputer Controls
  • Poziom 39  
    Kolejny błąd to łączenie razem zasilania logiki i stopnia mocy L293D , logika +5V natomiast stopień mocy bezpośrednio do źródła zasilania , o silniki nie masz się co martwić ponieważ masz dość duży spadek na samym mostku H ponadto przewidziałeś sterowanie wejść Enable myślę że sygnałem PWM . Jeżeli dobrze widzę przewidziałeś moduł BTM222 tu niestety nie jest tak prosto po pierwsze napięcie zasilania , po drugie poziomy stanów logicznych odsyłam do tego tematu https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1414894.html . Na koniec jeżeli zasilaniem 9V ma być bateria 6F22 to zupełne nieporozumienia , ta bateria nie nadaje się do takiego zastosowania głównie chodzi o silniki oraz moduł BTM222 .
  • Poziom 2  
    Dzięki za zainteresowanie, poniżej przesyłam poprawiony schemat, proszę o ponowne sprawdzenie. Za zasilanie będą odpowiedzialne 6 baterii AAA o napięciu 1,2V ( czy są lepsze rozwiązania?), natomiast moduł btm 222 zamierzam mieć taki http://sklep.atnel.pl/pl/p/ATB-BTM-222/6] czy w tym przypadku dobrze to podłączyłem do atmegi?
    Pozdrawiam Sprawdzenie schematu atmega
  • Poziom 39