Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

yunkers dwufunkcyjny - awaria pompy

yunkersużytkownik 22 Sty 2013 21:53 3390 32
  • #1 22 Sty 2013 21:53
    yunkersużytkownik
    Poziom 7  

witam serdecznie
    proszę o poradę
    mam 12 letniego yunkersa dwufunkcyjnego, zahuczało i wystrzeliło żeliwne dno od pompy; wiem, że wirnik wytarł ślady w tym denku i to było przyczyną awarii;
    pytanie: mogę kupić używaną pompę, ale fachowiec straszy, że może się okazać, że jeszcze poszła wężownica i zawór bezpieczeństwa; można to sprawdzić przed zakupem pompy? pompa 850 zł (używana 140 zł) plus ewentualne następne części, a nowy piec Immergas 2100 zł; co zrobić pytam o poradę, bo nie znam się na tym;
    i zimno mam!
    dzięki
    pozdrawiam
    Magda
    Proszę poprawić błędy pisowni.
    3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych.
    mod - mirrzo

0 29
  • Pomocny post
    #2 22 Sty 2013 21:59
    kabee84

Poziom 24  

Bez zastanawiania nowy kocioł. 12 lat to jego ostatnie chwile życia. Jeśli nie pompa, to dalej wężownica, jak nie wężownica to elektronika, jak nie elektronika to coś innego... Wyjdzie na to że za naprawy zapłacisz ponad 3000zł.... A tak to nowy i znów spokój na kilka lat.
    PS. Pompę można dopasować inną, tańszą, bez napisu "Junkers", o czym serwisanci niezbyt chętnie mówią... Nie zmienia to jednak faktu, że inwestycja w nową pompę jest nieopłacalna, chyba że kocioł ma jeszcze dożyć powiedzmy końca sezonu grzewczego to sprawdzić szczelność wężownicy, zamontować używaną pompę a na wiosnę wymienić grata na nowy.

0
  • Pomocny post
    #3 22 Sty 2013 22:02
    W0jtek92
    Poziom 36