Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabelSklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Doblo 1.3JTD 75KM 2006r - Nie może zapalić

23 Sty 2013 16:59 4014 17
  • Poziom 17  
    Kreci tak jakby załapywał ale nie może zapalić. Kolega przyjechał wieczorem zgasił i już rano nie odpalił. Raz zapalił na 5 sekund ale jakby na 2 gary pracował. Sterownik nie pokazuje żadnych błędów. Filtr paliwa wymieniany. Paliwo do pompy dochodzi. Czujnik ciśnienia na listwie sprawdzany, wtryski sprawdzane i sa dobre. Jeszcze zawór ciśnienia na listwie nie wiem czy dobry. W parametrach mierzonych przy próbie odpalenia:
    Całkowita dawka paliwa - 31,9
    Zadane cisnienie paliwa - 372Bar
    Zmierzone ciśnienie paliwa - 14Bar
    zawór DRV - 1.1%
    Czy coś by było z ciśnieniem paliwa na listwie?
  • Sklep HeluKabelSklep HeluKabel
  • Poziom 14  
    A jak wygląda ciśnienie paliwa , kiedy kręci rozrusznik ?
  • Sklep HeluKabelSklep HeluKabel
  • Poziom 17  
    Jak kręci, to na kompie się wiesza wszystko i nie jestem w stanie sprawdzić, a nie mam miernika z taką dużą skalą, żeby sprawdzić normalnie.
  • Poziom 30  
    Naładuj porządnie akumulator albo dodatkowo podłącz drugi naładowany jak mało i nie będzie się wieszał, czym to diagnozujesz?
  • Poziom 17  
    Mam i Delphi DS150 i Multiecuscan i i podczas kręcenia parametry stoją w miejscu i traci łączność ze sterownikiem.
  • Poziom 30  
    Mi delphi przy dobrym aku bardzo ładnie pokazuje i ciśnienie i obroty, wczoraj takiego podłączałem.
    pozdr
  • Poziom 17  
    Tylko on pokazuje bez problemu na zapłonie na postoju ale podczas kręcenia się wiesza. A te parametry co podałem na początku to są zaraz po probie odpalenia. Jutro zmienię akumulator na inny i jeszcze raz zobaczę.
  • Poziom 32  
    Jeśli faktycznie przy próbie odpalenia ciśnienie na listwie tak małe to układ paliwowy do przejrzenia.
  • Poziom 42  
    Jak kuleje , dymi na biało?Wstępna pompa paliwa w baku jest? Szczelność układu zasilania paliwem.
  • Poziom 17  
    Przy próbie odpalenia na innym akumulatorze sprawdziłem i ciśnienie jest dobre:
    zadane ciśnienie paliwa - 372Bar
    zmierzone ciśnienie paliw - 380-395Bar
    zawór DRV - 24%
  • Poziom 30  
    emeryt2 napisał:
    Jak kuleje , dymi na biało?Wstępna pompa paliwa w baku jest? Szczelność układu zasilania paliwem.


    On w ogóle nie odpala.

    gulu666 napisał:
    Przy próbie odpalenia na innym akumulatorze sprawdziłem i ciśnienie jest dobre:
    zadane ciśnienie paliwa - 372Bar
    zmierzone ciśnienie paliw - 380-395Bar
    zawór DRV - 24%


    A obroty przy kręceniu?
  • Poziom 42  
    Przemek , ale teraz nie pali , wcześniej coś tam odpalał i pracował jak również "kulał".
  • Poziom 30  
    To może niech autor się wypowie bo napisał że "raz odpalił na 5sek" nie śmiałem się pytać czy kopci bo krótko:)
    pozdr
  • Poziom 17  
    Jak kulał przez chwilę, to nie kopcił. Wtedy jak na chwilę odpalił, to kręcił z 30sek. Ale cały czas tak jakby próbował załapać, ale nie może.
  • Poziom 11  
    Wydaje mi się że masz pompkę elektryczną w baku, zdejmij przewód zasilający paliwo przy filtrze i sprawdź czy po zapłonie jest tam ciśnienie. Bez tego nie odpali. Ewentualnie możesz na słuch sprawdzić czy działa ta pompka ale to mniej dokładne
  • Poziom 17  
    Jest pompa elektryczna i bez problemu podaje ciśnienie sprawdzałem to na samym początku.
  • Poziom 19  
    Może być tak, że zawór EGR zaciął się w otwartej pozycji.
  • Poziom 2  
    Witam, czy autorowi udalo sie rozwiazac problem? Bo na chwile obecna mam ten sam problem...