Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Kadett 1.4E 1990 benzyna - Akumulator i wysokie obroty w Opel Kadett 1.4E

Egzul 23 Sty 2013 17:21 3027 6
  • #1 23 Sty 2013 17:21
    Egzul
    Poziom 2  

Witam
    Jestem tu nowy;)witam serdecznie;)
    Tak jak w dzile jestem początkujący zabardzo nie znam sie na mechanice samochodu;)
    Tak jak w temacie posiadam Opel Kadet 1.4e 1990r benzyna.
    Mam 2 problemy a więc tak:

1.)Posiadam Kadzia prawie juz pół roku lub jak to nazwyamy razem z dziewczyna Złomka,nie ukrywam,że jestem laikiem do co aut chodz mi o mechanike i wszelkie inne usterki w nim.
    Auto jest używane sporadycznie tak srednio 1-2(czasem nawet 3)dni w tygodniu i mam mały problem z akumulatorem tzn tak napisze jak się mało jeździ i teraz przy tych mrozach co są to akumulator szybko siada co zrozumiałe tak mi sie wydaje a Wam??
    Akumulator posiadam nowy od wrzesnia z BOSH'a jak nie było owych mrozów to akumulatorek dość ładnie 3mał;)/>)ale tak od listopada jak zaczeły sie zimna a później mrozy to zaczeły sie problemy akumulator zaczał padać(okres używania auta juz napisałem i do dnia dzisiejszego to sie utrzymuje),to jest normalna rzecza,że tak pada??
    Fakt,faktem jak naładuje akumulator 2-4godz a pozniej jak już zacznie nim jezdzic przez te 2dni zrobi sie tak w 1 dniu ok 20km a w drugim ok 30km to autko ładnie jeździ i ładnie odpala tego nie da sie ukryc.

Zadziwia mnie to ,że inne nowsze auta liczmy ,które maja po 10lub15lat pomimo ,że jezdzi się podobnie jak w moim przypadku to odpalaja i to mnie martwio czy Kadziu coś sie dzieję czy to już jednak jego wiek jest tak ,że to już jest u niego norma??(mam teraz na myśli przełom jesieni i zimy).