Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Genius/Technics - Jak podłączyć gramofon do zestawu 5.1

sebastianmatusiak 25 Sty 2013 10:16 2139 6
  • #1 25 Sty 2013 10:16
    sebastianmatusiak
    Poziom 2  

Posiadam zestaw 5.1 http://allegro.pl/.html,, pod który mam podłączony laptop poprzez zewnętrzną kartę dźwiękową.

Ostatnio zakupiłem gramofon http://allegro.pl/.html,, który chciałbym podłączyć do tego zestawu. Jestem kompletnym laikiem w tych sprawach, więc proszę o pomoc.

Sub posiada wejście przez 2 cinche, pod urządzenia typu mp3 itd, pod który prawdopodobnie powinienem podłączyć gramofon. Gramofon również posiada wyjście na 2 cinche.
    Gdy podłączam sprzęt, niestety nic nie słychać. Słychać jedynie graną muzykę jakby ze "środka" gramofonu.

Jak należy podłączyć cały zestaw, aby wszystko dobrze grało? Jest potrzebne jakieś dodatkowe urządzenie? Jeżeli tak, to jakie.

Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

3.1.18. Zabronione jest publikowanie informacji do źródeł, które po pewnym czasie wygasają (publikowanie odnośników do stron o charakterze krótkotrwałym).
    (dj-MatyAS)

0 6
  • #2 25 Sty 2013 10:22
    egon42
    Poziom 37  

Potrzebny przedwzmacniacz riaa, w celu dopasowania sygnału z gramofonu do poziomu sygnału kina domowego. Tylko jeszcze się zastanawiam, gdzie kolega to wszystko podłączy. Czy kino ma tyle wejść??

0
  • #3 25 Sty 2013 10:50
    sebastianmatusiak
    Poziom 2  

Tak jak myślałem.
    Wszystko sprowadza się do tego, że gramofon z wyjściem na 2 cinche muszę podłączyć do sub'a 2-kanałowwego też na 2 chinche. Zdaję sobie sprawę, że raczej nie da się podłączyć gramofonu tak, żeby działał na wszystkich 5 głośnikach.

0
  • #4 25 Sty 2013 13:00
    anmedia
    Poziom 39  

sebastianmatusiak napisał:
    Zdaję sobie sprawę, że raczej nie da się podłączyć gramofonu tak, żeby działał na wszystkich 5 głośnikach