Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jaka lodówka do zabudowy do 1200zł

krystianG0411 25 Jan 2013 17:39 4497 6
    krystianG0411
    Level 9  
    Witam. Poszukuję dobrej lodówki do zabudowy, nie znam się na nowych technologiach w lodówkach, więc proszę o propozycję lub opinie.

W sklepie widziałem:

AMICA BK 313.3

Cena 1100zł. Warto? Czy może coś innego.

Lodówki tej firmy są głośne? Będzie stała w aneksie kuchennym połączonym z salonem. Czekam na porady.
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
    emoemo
    Level 15  
    Witam serdecznie
    Polecam kupić najprostsza lodówkę bez No Frost ani elektronicznych termostatów - po pierwsze są droższe i się psują.
    polecam najtańszą lodówkę do zabudowy :) jeśli chodzi o prace to nowe lodówki na czynniku R600a wydobywają różne odgłosy burczenia piszczenia itp. ja u siebie mam 4 rok lodówke Indesit jak na razie się nie psuje. Ale niestety takie mamy teraz takie czasy ze niema już dobrego sprzętu wytrzymują gwarancje, wszystko cienkie rurki i blachy producent musi żyć musi się psuć by ludzie kupowali nowe. Pozdrawiam
    krystianG0411
    Level 9  
    Dziekuje za odpowiedź i tak chyba zrobię, jednak chciałbym cicha lodówkę, może Pan jakąś polecić?
    emoemo
    Level 15  
    krystianG0411 wrote:
    Dziekuje za odpowiedź i tak chyba zrobię, jednak chciałbym cicha lodówkę, może Pan jakąś polecić?