Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaka lodówka do zabudowy do 1200zł

25 Sty 2013 17:39 4365 6
  • Poziom 7  
    Witam. Poszukuję dobrej lodówki do zabudowy, nie znam się na nowych technologiach w lodówkach, więc proszę o propozycję lub opinie.

W sklepie widziałem:

AMICA BK 313.3

Cena 1100zł. Warto? Czy może coś innego.

Lodówki tej firmy są głośne? Będzie stała w aneksie kuchennym połączonym z salonem. Czekam na porady.
  • Poziom 15  
    Witam serdecznie
    Polecam kupić najprostsza lodówkę bez No Frost ani elektronicznych termostatów - po pierwsze są droższe i się psują.
    polecam najtańszą lodówkę do zabudowy :) jeśli chodzi o prace to nowe lodówki na czynniku R600a wydobywają różne odgłosy burczenia piszczenia itp. ja u siebie mam 4 rok lodówke Indesit jak na razie się nie psuje. Ale niestety takie mamy teraz takie czasy ze niema już dobrego sprzętu wytrzymują gwarancje, wszystko cienkie rurki i blachy producent musi żyć musi się psuć by ludzie kupowali nowe. Pozdrawiam
  • Poziom 7  
    Dziekuje za odpowiedź i tak chyba zrobię, jednak chciałbym cicha lodówkę, może Pan jakąś polecić?
  • Poziom 15  
    krystianG0411 napisał:
    Dziekuje za odpowiedź i tak chyba zrobię, jednak chciałbym cicha lodówkę, może Pan jakąś polecić?

Niestety tego nie przewidzimy na jaka lodówki trafimy czy będzie nam wydawać różne odgłosy przez miesiąc może być cicha a po miesiącu zacznie, albo po roku może przestać lub wcale nam nie będzie oddawała odgłosów niema znaczenia jaka to firma niestety te lodówki na R600a oddają odgłosy i na to reklamacji nie uznają w instrukcji nawet jest opisane ze może oddawać odgłosy moja nieraz ma jak by motor ścigacz ruszał :P to kwestia przyzwyczajenia pozdrawiam :)
  • Poziom 18