Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Texa PolandTexa Poland
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dodge Grand Caravan - Swiecąca się kontrolka poduchy pasażera

26 Sty 2013 08:07 2910 4
  • Poziom 2  
    Witam, potrzebuję schematu elektryki poduszek powietrznych do Grand Caravana rok 2006. Mam model z tzw. wagą pasażera, wersja USA niestety, będę wdzięczny za cokolwiek.A poniżej wklejam kawałek instrukcji z opisem tego co mam w aucie i do tego jest kontrolka pomarańczowa na środku konsoli- Pass Air Bag Off która świeci.Komputer diagnostyczny nie może się połączyć z modułem, więc podejrzewam przewody walnięte.
    OCCUPANT RESTRAINTS
    Some of the most important safety features in your
    vehicle are the restraint systems. These include the front
    and rear seat belts for the driver and all passengers, front
    airbags for both the driver and front passenger, driver
    inflatable knee blocker and if equipped, window bags for
    the driver and passengers seated next to a window. If you
    will be carrying children too small for adult-size seat
    belts, your seat belts or the LATCH feature (Lower
    Anchors and Tether for CHildren) also, can be used to
    hold infant and child restraint systems.
    If your vehicle is equipped with the Occupant Classification
    System (OCS) there will be a Passenger Airbag
    Disabled (PAD) Indicator Light located on the center of
    the instrument panel.
    NOTE: The front airbags have a multi stage inflator
    design. This allows the airbag to have different rates of
    inflation that are based on collision severity.
    Please pay close attention to the information in this
    section. It tells you how to use your restraint system
    properly to keep you and your passengers as safe as possible.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Texa PolandTexa Poland
  • Poziom 29  
    Sprawdź na początek kostki pod fotelem pasażera. Najczęściej one nie stykają.
  • Texa PolandTexa Poland
  • Poziom 2  
    Od tego zacząłem, dokładnie przejrzałem wszystkie kostki, nie tylko pod fotelem i dalej nic.
  • Poziom 10  
    mam rocznik 2005 i ten sam problem, na filmikach z youtube rozbierają kierownicę i sprawdzają jakiś clock spring

    http://www.youtube.com/watch?v=7ipVKnDNzXM

    nie wiem czy to coś pomoże bo jeszcze się do tego nie zabierałem, najpierw sprawdzę pod siedzeniem czy kable nie zaśniedziały, dobrze aby autor napisał czy rozwiązał już ten problem, pozdrawiam
  • Poziom 2  
    Witam,
    nie rozwiązałem problemu ponieważ odnalazłem brak maty pasażera-krótko mówiąc mam wymieniony fotel na taki bez maty. Mata jest potrzebna do tego aby komputer widział/wiedział czy jest pasażer czy nie - chodzi o aktywację poduchy pasażera oczywiście i tak dalej. Jeżeli chodzi o więcej szczegółów dotyczących tego cudownego wynalazku to inne powody nie działania są takie:
    -przerwana mata
    -brak połączenia
    -brak wyważenia maty-jest jedna w Polsce waga do maty- nazywana potocznie du pą a wiem to z serwisu w Gdańsku, który wymieniał mi sensory uderzeniowe z przodu w ramach akcji wymiany.
    Niestety serwis stwierdził brak łączności z komp. poduch a nie potrafili stwierdzić braku maty i próbowali mnie namówić na ponowną wizytę (a mam 200 km w jedną stronę) na wyważenie du pą. Co prawda uczciwie przyznali, że nigdy tego nie robili ale chętnie spróbują. Potwierdziło to tylko moje pochlebne zdanie o serwisach tzw. autoryzowanych aby omijać je z daleka. Wcześniej byłem z Galaxy w serwisie na wymianę filtra paliwa i ogólny przegląd przed wyjazdem do Finlandii, sam nie miałem czasu na to, panowie wymienili, przeglądneli, uznali, że ok oprócz leciutkiego kapania oleju z bliżej nie znanej lokalizacji w silniku, ale że to nic strasznego i może poczekać-przy pierwszym tankowaniu pod Suwałkami już wiedziałem, że to nie olej z silnika tylko paliwo. Okazało się, że nie dokręcili filtra paliwa.
    Odbiegłem trochę od tematu ale to na tyle.
    Wiele nie pomogłem, sorry. Jak skończę sezon i pracę nad Octavią na bank wrócę do tematu i poinformuję, na razie kombinuję jak dołożyć jakąś matę.
    A clock spring to nic innego jak taśma i to też może być ale wtedy raczej nie działa coś jeszcze np klakson chyba, w naszych modelach raczej nie psuły się. Dopytaj
    pozdrawiam