Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

golf 4 po podpieciu alarmu, otwierajac pilotem szyby opadaja.

marek87ns 26 Sty 2013 21:45 2439 9
  • #1 26 Sty 2013 21:45
    marek87ns
    Poziom 6  

    Witam
    Zamontowałem ostatnio alarm w samochodzie golf4 marki LEGENDFORD F14D wszystko działa ok oprócz jednej kwestii, gdy zamykam pilotem uzbrajając jednocześnie alarm szyby zasuwają się i to jest ok (posiadam moduł komfortu na jedną wtyczkę) a gdy otwieram szyby sie odsuwaja. Zaznaczam, że czas impulsu masowego wynosi 0,8 s i jest to możliwie najkrótszy do wyboru. Odsuwanie i dosuwanie możliwe tez jest podczas dłuższego przytrzymania kluczyka w zamku pasażera (wkładka kierowcy jest z innego pojazdu i nie działa) i tam też podpiąłem przewody sterujące centralka. Wypinałem cały komfort, ale podczas zamykania, szyby dalej zasuwały się. Podobno trzeba gdzieś podpiąć diody prostownicze by odseparować moduł? ale poco skoro ja go wypiąłem, a szyby dalej działają.

    0 9
  • #2 27 Sty 2013 11:58
    carrier
    Specjalista - Alarmy Samochodowe

    Szyby jadą w dół nawet po 1-2min od uzbrojenia alarmu??? Bo jeżeli zamkniesz z pilota i zaraz otworzysz to standardowo powinny pojechać w dół.

    0
  • #3 27 Sty 2013 20:59
    marek87ns
    Poziom 6  

    Witam, sprawdzilem jak powiedziales i niestety nadal po nawet 30 min uzbrojenia jak otwieram szyby zjezdzaja . Dodam ze podczas zakladania alarmu gdy podpiolem tylko mase zamki sie otwarły i szyby zjechaly, niewazne bylo ze alarm niedostał plusa by sie uruchomic.
    kombinujac dalej podpiolem zwykla zarowke 12v pod jeden przewód idacy jako sygnal do silownikow nie wazne czy otwarcia czy zamkniecia a drugi do plusa - zarowka caly czas sciecila gasła chwilowo dopiero wtedy gdy zamykalem lub otwieralem z pilota. Na dodatek gdy podpinam te dwa przewody do przewodow w drzwiach pasazera podczas styku kabli z impulsem otwierania auto sie otwiera i dokladnie tak samo z przewodami z zamykaniem tak jakbym zamykal lub otwieral je z pilota- mozliwe jest jakies zwarcie??. Zanacze ze gdy polacze te 2 przewody kluczykiem moge otworzyc tylko jedne drzwi centrala nie reaguje, po wypieciu ich wszystko wraca do normy

    0
  • #4 27 Sty 2013 22:02
    GRafal
    Poziom 20  

    Lamerstwo straszne!
    Jak czytać (ze zrozumieniem) schematu podłączenia się nie chciało to tak jest!
    Zastanów się jak masz skonfigurowane przekaźniki centralnego zamka, a jak w tym samochodzie powinny być skonfigurowane.

    0
  • #5 27 Sty 2013 23:03
    marek87ns
    Poziom 6  

    schemat podpiety tak jak wskazuje to dołaczona instrukcja i niema mowy o pomyłce jesli chodzi o kolory i przeznaczenie przewodów. To nie pierwszy alarm jaki podpinam wiec nie jest to wyprawa z łopata na słonce . co masz na mysli piszac o skonfigurowaniu przekazników ? twierdzisz ze jedna strona wysyła impus masowy a druga powinna odbierac plusowy?reasumujac twierdzisz ze nie sa kompatybilne ze soba?

    0
  • #8 28 Sty 2013 16:58
    marek87ns
    Poziom 6  

    witam moj schemat jakim podpiolem alarm pasuje do nr czwartego. oczywiscie kolory sie nie zgadzaja ale reszta tak. Jak Ci sie wydaje który bedzie pasował do golfa 4?

    0
  • Pomocny post
    #9 28 Sty 2013 17:31
    SKRZYNIA
    Poziom 23  

    Do Golfa IV ma być schemat nr.1, sterowanie masą w drzwiach kierowcy

    0
  • #10 28 Sty 2013 21:43
    marek87ns
    Poziom 6  

    Dzieki wielkie Koledzy!! centralny dziala a schemat nr 1 byl strzalem w dziesiatke:)

    0